Klaver troef

dinsdag 20 april 2010


Aangezet door al die creatieve mama's uit Gent en wijde omstreken, mo├ęst en zou ik gewoon ook eens die fantastische flockfolie uittesten. Een voorraadje gekocht bij Vermiljoen en dan bedenken wat ik daar allemaal mee ging doen. Kleine Mie had ogenschijnlijk een slechte dag en wuifde mijn 'rode hertjes' idee met een achteloze handbeweging weg. De zoon was gelukkig wel meteen verkocht. Hij ging voor rood zijn en wist al snel dat het klavertjes vier zouden worden. Alle pogingen om hem te dirigeren naar een draak, een krokodil, een auto of een ander 'mannelijk' teken ketsten af op een muur van vastberadenheid. Maar soit, ik moet toegeven, he has an eye for it. Dit was het resultaat:



En dat rode hertje maakte ik toch, superschoon, voor baby N.

3 opmerkingen:

  1. Ooh toch lief dat je zoontje klavertjes 4 wou ;-)
    Ik ga je blog volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ik had je blog ook al gevonden. Knap, hoor, die rokjes van je. Moet ik zeker ook eens proberen deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wijs, ik kom hier gewoon doorgeklikt van bij Zsazsa... en dan zie ik dit! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen