Blij

vrijdag 23 april 2010


Ondanks alle nevelen die mijn gedachten momenteel vertroebelen, was het vandaag toch een leuke dag. Reden daarvoor waren uiteraard de 3 musketiers, die me met hun mooiste tekeningen van al dat sombere gepieker probeerden te houden. Kleurrijk, niet? Een blaadje instant vrolijkheid! Wat de tweede tekening moet voorstellen, geen idee, maar ze heeft er gegarandeerd een gefundeerde uitleg voor. En bij de derde lijkt F. wel groen, en ik wel dood. Of het lief, kan ook. Oordeelt u zelf.


Ook fijn was het drakenkapstokje van Present Time dat het lief gisteren uit Antwerpen meebracht. Toen we een paar maand geleden bij Kids Lab waren, had ik er naar staan kijken, maar op dat moment hadden we al zoveel cadeautjes gekocht dat we beslisten het niet te doen. Er kwamen haakjes aan de muur, die zo leken weggehaald uit een of andere duffe collegegang (maar eigenlijk gewoon van de Gamma kwamen) in een ultieme poging om de jassen niet meer als 1 grote berg voor de toiletdeur te vinden. Het lukte, al hielden die oude haakjes op die oude muur het niet lang uit bij al dat kindergeweld. Een nieuwe poging, dus. Nu het ding alleen nog aan de muur krijgen.


En tot slot: dag 1 van mijn 'dieet' verliep behoorlijk vlot, al had ik eerlijk gezegd door een overvolle agenda amper de tijd om aan eten te denken. Ik ging winkelen en kocht zelfs niets voor mezelf, of toch, een bosje gele tulpen, om mezelf moed in te spreken. Gele tulpen... die kreeg ik altijd van het lief, toen het lief nog echt 'het lief' was. Wat lijkt dat lang geleden.

1 opmerking:

  1. Hou je goed hé. Ik zit er verdorie een beetje mee in.

    BeantwoordenVerwijderen