Brood

maandag 26 april 2010


"Bak nog eens een brood," vroeg het lief, want door al die beslommeringen had ik het broodbakken wel wat verwaarloosd. "En ook van die rozijnenbolletjes!" voegde Zoon eraan toe, want dat was al veel te lang geleden. En gelijk had-ie.
Enig nadeel: als je zelf geen brood mag eten, ruikt een versgebakken broodje uiteraard nog véél lekkerder. En die rozijntjes... Mmmm... Ik kon er dus niet afblijven, maar hield het bij een half bolletje. Dat is nog beheerst, denkt u niet?

3 opmerkingen:

  1. Wowie, zomaar, een brood bakken. Ik denk dat ik een halve dag verlof moet nemen als ik eens iets extra wil doen. Waar is mijn tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opletten, hé, met de rushen. Kijk naar mij. Ik kon/kan het zogezegd ook allemaal aan, tot je lijf het laat afweten. Dat is wel schrikken. Dus laat de teugels van tijd tot tijd maar eens goed vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm jouw broodjes zien er heerlijk uit. Net kleine chiabatta's die kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen