Tadaaa!!!

woensdag 28 april 2010


Een hele dag gezwoegd op mijn eerste creatie. Wel, eigenlijk veel gedacht, herdacht, bedacht en ik geef toe, ook wel eens verkeerd gestikt. Maar gelukkig zat er een geduldige hulp naast mij én was er de handleiding van Mme Zsazsa. Mijn allereerste cirkelrokje! Ik durfde nog niet meteen aan de slag met al die zalige stofjes uit Vermiljoens shop, maar dit viel gelukkig ook al in de smaak.


En dan snel naar de kapper, om zowel de volle haardos van Zoon als de lange fijne haarslierten van Dochter wat te temmen.

10 opmerkingen:

  1. Sjiekke dingges!
    We gaan zeker voor een ruil-actie. Of heet dat swappen tegenwoordig?

    En haar haartjes zijn beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar ik vind dat stofke prachtig! Leuk voor zo'n rokje.

    En ai...die lange haren allemaal weg? Mijn dochter zou het niet overleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi! Ik ben jaloers op je talent.. Ik kan nog niet eens een knoop aannaaien, shame on me!
    Ik ga Nona's haren ook eens kort laten knippen binnenkort, in de hoop dat ze eindelijk eens wat verdikken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!
    Zeker voor herhaling vatbaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat stofje ook en had dat ook in gedachten voor een cirkelrokje. Ziet er goed uit, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een eerste keer ziet het er heel goed uit, al zeg ik het zelf. M.a.w. ik heb mijn eigen verwachtingen kunnen inlossen :-)

    De dochter vindt haar korte haren momenteel nog fantastisch, maar het is toch de bedoeling dat het weer lang wordt. Maar ze had echt van die flutstaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ferm rokje!! ben al benieuwd naar al je volgende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooooi, prachtig stofje hoor. Hier staat ook het eerste cirkelrokje voor de jongste op de planning, ik krijg er al meteen meer moed door als ik zie hoe mooi jouw rokje geworden is! Ik vind het nieuwe kapseltje van je dochter trouwens wel pittig!

    BeantwoordenVerwijderen