Feeling kinda green

zondag 9 mei 2010


Hoewel ik enige tijd geleden hier beweerde dat ik midden in een rode/oranje periode zat, moet ik mezelf toch enige vragen beginnen te stellen wat betreft mijn geloofwaardigheid. Twee dagen op rij kocht ik voor de kinders een aantal groene dingen. Op een verkoop een aantal bovenstukskes (hé, Polkadotjes?) en gisteren wat stof om zelf de bijhorende rok/broek te maken.
Komt het door een (onbewust) jaloers gevoel bij het zien van al dat moois in blogland? Wie weet. Of door de hormonen die na een lange inactiviteit de boel weer op stelten zijn komen zetten in mijn lijf? Ach, laat ik het maar houden op het feit dat ik met die aankopen de zomer écht, écht tot de orde wil roepen. Warmte: nu!


Edoch. Toen ik vijf minuten geleden bij I. van Schriekstraat 44 deze poster zag, wist ik: "Er is niets mis met mijn hoofd. Ik hou nog steeds van rood." Dat is nu eens iets wat ik mezelf zal cadeau doen, zie. En voor wie ons kent, geef toe dat het hier wel past.


beeldmateriaal: Keep calm gallery

2 opmerkingen:

  1. got the handbag. die ondertussen door het lief in beslag is genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt bij groen. Tot mijn eigen ergernis toe.

    BeantwoordenVerwijderen