't Is weer voorbij, die mooie zomer

dinsdag 25 mei 2010


Het zit er alweer op, die mooie zonnige dagen. Gedaan ermee. Wie weet wanneer we nog eens zo'n zalig weekend hebben. Ook gisteren viel nog te pruimen, al kwam de zon rijkelijk laat door dat wolkendek piepen. Ideaal om buiten te blokken wegens niet te warm. Dat de afgelopen dagen er ook nog voor zorgden dat mijn flesje bruinen-zonder-zon weer de achterwand van de badkamerkast kon zoenen was mooi meegenomen. Toch bleef ik meestal binnen. Om wegwaaiende bladen te vermijden en mijn hoofd te beschermen tegen het kermisgejoel en bijbehorende schlagers. Maar ondanks dat waagde ik me toch even buiten, met als gevolg: een Birkenstock patroon op mijn wreef gebrand. Zucht.

Maar kijk, deze wou ik u niet onthouden: duidelijk geen (as)wolkje aan de lucht!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen