Boys and their toys

woensdag 16 juni 2010


Vaderdag passeerde hier haast geruisloos. Kinders uitbesteed, ondergetekende zwaar aan het blokken. Als 's avonds iedereen weer herenigd was, werden de cadeautjes bovengehaald. Bij gebrek aan tijd flockte ik een t-shirt voor het Lief.
Het Lief is namelijk zwaar gepassioneerd door muziek en kwijlt geregeld bij de aanblik van al die schone gitaren op het www. Af en toe durft hij zelfs eens langs zijn neus weg vragen of ik niet wil sponsoren voor gitaar 27652. Waarop ik dan steevast repliceer: "Maar je hebt er al zoveel!" Vooralsnog blijft het bij kwijlen, dus.

Maar, als u kunt raden voor welk merk van gitaren het Lief nu gevallen is, dan krijgt u een strijkapplicatie toegestuurd. Dat is toch ook al iets.

11 opmerkingen:

  1. Mooie flock en mooie fender-gitaar! Of zie ik 't toch verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie flock en mooie fender-gitaar! Of zie ik 't toch verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij een fender, toevallig favorite toy van mijne boy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen idee maar ik zou graag weten waar u het patroon voor de gitaar haalde. een onthaalkindje gaat in september naar school en thuis zijn ze ook nogal muzikaal aangelegd ,dus zou hem graag zo'n shirtje maken -met gitaar natuurlijk.
    Alvast bedankt.Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fender, en meer specifiek? :-)

    @ Martine: ik heb gewoon de afbeelding van 'zijn' gitaar afgeprint, dan op de flockfolie gekleefd met tape, de contouren uitgesneden en dan met een breekmes nog een paar stukjes eruit gehaald. Je kan het eigenlijk met gelijk welke afbeelding doen. Mail maar als je nog meer wil weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. moest je nu iets over traktors en aanhangsels vragen, dan zou ik op al je vragen het antwoord weten, maar gitaren, tja, daar weten wij niks van

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, Tante Hilde, je brengt me op ideeën! John Deere, John Deere!
    Daar was hij als klein manneke al fan van. En welke kleine jongen eigenlijk niet? Wohoew!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat 't een Fender telecaster is (aan de positie van de knopjes te zien).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, Marijke, een kenner spreekt!
    Mail me!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nooit gedacht dat mijn gitaar-kennis me nog eens iets ging opleveren ;-) *very happy* Ik heb je gemaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt, ik heb een afbeelding gevonden en doorgetekend. Nu nog aan de slag gaan.Maar 'k heb nog tijd tot September.
    Ik moet anoniem reageren want als ik bij "open ID" iets wil doorsturen krijg ik een foutmelding.
    Grts.Martine

    BeantwoordenVerwijderen