Swap n°1

zaterdag 12 juni 2010


Ze had een niet mis te verstane hint gegeven. Haar spijt geuit dat het kind nooit in zelfgemaakte kleren zou rondlopen. En hoewel ik op dat moment nog geen enkel kledingstuk had gemaakt, vond ik het toch wel een beetje sneu en deed ik haar de belofte dat ik wat zou maken met flockfolie. En zo geschiedde. Er werd wat over een weer gemaild en een weekje later leverde ik twee pakjes af bij de heer des huizes. Twee t-shirtjes in het ene pakje, nog een ander, klein t-shirtje voor haar metekindje.

Als tegenprestatie - wat dus absoluut niet hoefde, maar wel ongelofelijk fijn was - kreeg ik een een paar flesjes gearomatiseerde olijfolie, azijn en een potje zalige confituur van rabarber en rozemarijn. Een verrassend lekkere combinatie.


Conclusie: swappen is fijn!

6 opmerkingen:

  1. Kan jij lekkere zomerse slaatjes mixen vanaf nu! Mooie t-shirtjes maakte je trouwens. Ik heb ook mijn eerste lading flockfolie besteld en ik probeer het binnenkort zeker eens uit! Jij bent ondertussen al een heuse flockexpèèèr zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier ook een pakketje flockfolie liggen (besteld bij vanmarieke) maar ik durf daar niet aan beginnen... Volgende week doe ik ook eens een dappere poging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was ik maar creatief, ik deed dan graag mee aan al die swaps. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Tess: ik swap met u wel wat gebabbel, de volgende keer bij de ijverige wijven :-)
    Veel succes met je examens, deze week!

    BeantwoordenVerwijderen