Swap n°2

vrijdag 18 juni 2010


Het zat er al een tijdje aan te komen. Swap 2 was in productie, maar ik kreeg het maar niet af. Mme Li haar middelste dochter was anders ook geen grote hulp. Juffrouw had nl. beslist dat ze geen rokjes meer wil dragen en dat geeft ons allebei problemen. Die van haar spreken voor zich, die van mij... Oorspronkelijk was het de bedoeling dat haar C. en mijn O. als vriendjes met hetzelfde rokje schoolwaarts zouden trekken, maar dat was natuurlijk buiten die kleine 5-jarige gerekend. Noch het bolletjesrokje, noch het bloemenrokje konden haar bekoren.
Uiteindelijk kon O. haar overtuigen dat een rokje toch zo erg niet was en koos kleine C. resoluut voor het alombekende stofje, waar ik net 1 metertje van had. Perfect voor een rokje. Mijn eigen bloedje zag dat hier met lede ogen gebeuren, maar een bezoek aan het stoffenwalhalla is reeds gepland.


Zo, swap nummer 2 is volbracht. Fingers crossed dat ze erin past!
Op naar de volgende!

7 opmerkingen:

  1. Oh.. zo mooi.
    Kleine C. zal daar zo blij mee zijn!

    Vandaag is ze gewapend met 30 cupcakes en een grote smile naar school vertrokken. Ze is 5 jaar, vandaag! Dat heeft zij deze ochtend aan de ontbijttafel beslist. Als ik mij goed herinner is ze op 19 juni geboren, rond 9h ... maar ik laat haar pret niet bederven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hé, ik heb net hetzelfde rokje gemaakt voor een vriendinnetje van ulder vriendinnetje. Die gaan schoon 'assorti' lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Polkadotjes: Wacht, nu nog mijn dochter en uw dochter en 't is heel schoon :-)

    @ Hella: je moet gewoon meegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofke. Maar dat bollekesrokje is ook heel schoon.

    BeantwoordenVerwijderen