Citroentje

vrijdag 9 juli 2010


Wegens 'veel te warm' huppelt het klein grut hier al weken uiterst schaars gekleed door den hof. Maar omdat lijf en leden zo af en toe toch eens bedekt moeten worden, tikte ik in de rapte nog dit luchtige soldeke op de kop. Or so I thought. Aan de kassa bleek het toch iets te zijn van de nieuwe collectie, maar een hing een joekel van een label aan, maar daarop duidelijk '3'. Meer ging ik daar niet aan geven, want het was gekocht met één doel voor ogen: customizen, ofte: verknippen tot het past op het lijf van mijn dochter. Het bleek namelijk een model te zijn, waar mijn sprietje twee keer naast elkaar in paste. Niet mooi voor haar frêle lijfje. En dus haalde ik de naden open en nam het aan beide kanten 11 centimeter in, zodat het niet uitwaaierde, maar recht naar beneden liep.
Zomers, luchtig, zonnig en lief. That's my girl.

6 opmerkingen:

  1. Fantastisch kleurtje, dat geel en heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique gedaan! Ik zou dat precies nog niet durven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Miestaflet: als het maar om zo'n klein bedrag gaat, dan durf ik dat wel, hoor. Als het niet lukt, dan is dat nog geen ramp.

    BeantwoordenVerwijderen