Swap n°3

zaterdag 3 juli 2010


Toen ik blogde over swap n°2, vroeg zij me meteen om n°3 te swappen. Zij, ook een autodidacte, met hele mooie en frisse maaksels. En niet te vergeten, dé persoon die met haar fantastische uitleg mij kon overhalen om toch eens letters te snijden uit flockfolie met dit en dit tot resultaat. Ik was dus meteen gewonnen voor een ruil.

Zij koos uit mijn stapel stofjes het mooie donkerblauwe met de oranje-witte bloemen. Zij wilde voor mijn Dochter een wikkelkleedje maken. Stel je voor!

Vanavond werd er geruild. Snel. Want als je maar even in het land bent, moet elke minuut nuttig besteed worden. De deur was amper in het slot gevallen of Dochter trok meteen haar kleren uit en het wikkeljurkje ging niet meer uit tot bedtijd. En toen ze in haar bedje lag, vroeg me meteen of ze het morgen weer aan mocht. Goedgekeurd? Wees maar zeker!


En alsof het allemaal nog niet mooi genoeg was, was er voor mij nog een mooi ritstasje in het Bulles Bleues stofje van Petit Pan. Een van mijn lievelingetjes. Hoe wist ze het? Het ging meteen mijn handtas in.

U raadt het al: ook swap 3 werd een succes.

En als u goed kijkt, ziet u dat ik dit rokje een (p)oontje label heeft. Niet exact zoals ik het zou willen, maar het is een begin. En goed genoeg tot ik mijn ideale label kan laten fabriceren. Al kan ik er meteen bij vertellen dat mijn afkeer van strijklabels alleen maar bevestigd werd. Misschien ben ik wel te veeleisend. Of te ouderwets. Of, ach wat, het hangt eraan.

8 opmerkingen:

  1. Leuke swap!
    En ook leuk, je proeflabeltje is toegekomen. Het is wel al mooi! Mijn intuïtie zegt ook: geen strijkdinges. Waarom? Ik weet het niet. Ik ben misschien ook een ouderwetse...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer leuk!

    Ik wil ook nog altijd swappen (had je berichtje nu pas gelezen!)
    Je mag je adres altijd mailen naar
    sterrenvangstertje(at)hotmail.com

    we horen elkaar daar wel! lieve swapster

    Melissa ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geswapt zeg! En toch een tof labeltje vind ik hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *zit alweer thuis*

    Ja, 't leek wel een beetje op een wervelwind hé. In groot contrast met ons rustig leventje thuis.

    Blij dat je mooi meisje blij was! Hier heeft ze het rokje gisteren niet meer uitgedaan tot ik haar slapend in haar bedje heb gezwierd.

    Swappen is leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Miestaflet: hier draagt ze het jurkje nog steeds. Al drie dagen op rij (naast veel bloot en zwembroek uiteraard).
    Als dat geen succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, waar heb jij je labeltjes besteld?
    Ik ben nog aan 't kijken om nieuwe te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Li: bij Lovely Labels. Niet helemaal tevreden, o.a. font te klein (en kan je niet kiezen), font ook niet exact wat ik wou en je bent beperkt qua kleuren. Om nog maar van dat strijkding te zwijgen. Kortom, ze zien er beter uit dan ze zijn, denk ik.
    En nu genoeg gezaagd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen