This life should last forever

woensdag 7 juli 2010


Wat doen wij sinds 1 juli heelder dagen? Als we niet de hort op zijn, dan plonzen we, eten we ijs met kilo's aardbeien, doen we allerlei onnozele dingen (zoals in de speelgoedbakken kruipen) en halen we heel graag àlle Duplo en àlle Playmobil uit de kast. En als we moe zijn, proberen we nog een tekening te maken. Of vallen we in slaap op schoot.

En wat doe ik? Kijken. Vooral kijken. En zien dat het goed is. En als ik uitgekeken ben, een beetje prullen met stof. Of met Photoshop. En een beetje het huishouden doen. Poging tot (niet lezen, Lief!). En als ik moe ben, dan vlij ik me naast het Lief neder.





Aaaah, vakantie!

9 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie hè!
    En altijd leuk om te mogen meegenieten van de prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig en wat een mooie foto's! Ben zo jaloers, denk er meer en meer aan om tijdskrediet op te nemen om zo ook te genieten van qualitytime met onze 3 kapoenen. Enjoy, life is short enough!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw foto's, jouw kindjes en jouw leven zijn zalig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, vooral bij het kommetje aardbeienijs loopt het water me in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Emma en Mona: ja, nu is mijn leven wel zalig. Voor even toch.
    En voor de rest is het keihard kiezen om er nu zoveel mogelijk te zijn voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto van de kindjes Lies!!!
    xx
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik klikte door via 'you might also like' en kom hier op de zomer en een hoogste schattige kroostfoto. Ah. Glimlach voor ik slapen ga: wat een innieminnieFelix.

    BeantwoordenVerwijderen