African Ethnic Style

zondag 22 augustus 2010


Mod Geo Earth, noemde hij het. Mod Geo Earth. Kon dat niet African Ethnic thingy zijn? Dan had ik het tenminste wat vroeger doorgehad. Vroeger, zijnde toen het allemaal nog niet niet geknipt en half aan elkaar gestikt was. Want was die Afrikaanse gedachte wat vroeger door mijn hoofd geschoten, dan had ik toch een ander stofje gekozen. Nu kan ik niet meer naar dat hemdeken kijken zonder in de verte een dorpshoofd te zien opdoemen.





Maar voorders van de rest geen problemen. Ook niet met de 17 - jawel - delen waaruit het ding bestaat. Het ging gelijk al wat vlotter dan de vorige keer, ook al is 17 stukken er zwaar over. Tegen volgende keer moet ik duidelijk die Ottobre bij haar of haar weten los te peuteren.

Maar kijk, mijn plicht is even vervuld. Zonen content, moeder content. En dan gaan we nu wat blokken. Over de Congo. En dat laatste is niet om te lachen. 't Was een omen, ik zeg het u.

16 opmerkingen:

  1. Dat valt toch mee? Zolang ge er hem geen gele harembroek bij aandoet ;-) Neen, serieus, ik vind dat schoon! Ik had ook voor dat stofke gekozen in je vorige blogpost. Ik zou zeggen, maak er maar nog een paar, en als ze te klein zijn: ik ben kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je Afrika-link wel, maar ik vind het toch ook schoon ze! En wat die Ottobre betreft: geen probleem! Succes nog met dat examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon hemdje en stofje! Moest je nu nog een luipaardhoedje maken... :-) Succes met het blokken, leuk dat je met Congo bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T ligt u wel hamdjes maken, knap! En toj toj voor te studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ge laat er geen gras over groeien! ;-)
    Heel schoon! Van waar komt dit patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Saar: het patroon komt uit de Knippie van juni/juli 2010. Dit is de grote versie (104 - 134), maar er staat ook een baby/peuterhemdje (62 - 98) in.
    En gefeliciteerd met de tweeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat stofke is echt super mooi!
    En zo goed afgewerkt, knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor!
    Blok ze, I feel your pain. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Saar: de 'door mij gevolgde blogs' had ik verkeerdelijk voor jouw eigen blog gehouden. Mijn excuses!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi gedaan! amai en zo veel werk! succes met het blokken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo tof! Ja, wat Afrikaans maar daar is toch niks mis mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, heel schoon! Hemdjes voor kleine jongetjes, dat niveau haal ik nog niet... Hele leuke blog trouwens, heb me net opgegeven als je 100ste volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeven-tie-ien???
    Shit zeg.
    Maar 't is wél héél schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blouse is dat geworden. 17 delen, wat een klus zeg, maar je mag zeer trots zijn op het resultaat.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had je het niet gezegd, ik had het niet gezien, van dat Afrikaantje. Trouwens, 17, respect!

    BeantwoordenVerwijderen