Vogeltjes

woensdag 1 september 2010


Schoon, vond ik ze. Wreed schoon. Zo schoon dat ik er bedelde. Wel, eigenlijk gewoon bestelde, maar zij vond tussen mijn handmade stuff iets waarvoor ze wel wou ruilen en dus werd het een soortement van swap. Plus bestelling, want aan 1 paar had ik niet genoeg. Oorbellen, dus. Van Latanie. En om het heeltegans belachelijk te maken: yours truly had geeneens gaatjes. How totally uncool was that? Ik lijd duidelijk aan chronisch uitstelgedrag bij niet-gedeadlinede projecten. Edoch, afgelopen weekend, toen het Lief opnieuw een zin begon met: "Enwanneergaadenunekeer..." wist ik dat ik mij uit de voeten moest maken. En kwam ik terug met gaten in mijn oren. Helaas niet met het juweel van mijn keuze erin, maar soit. Over 6 weken heb ik keuze genoeg!


En mocht u zich afvragen waar Latanie dan wel voor wou swappen, awel, voor dit:


Trouwens, Latanie, als je ooit niet weet wat je met je adreskaartjes moet aanvangen, ik wil er gerust mijn muur mee behangen. Je hebt ze toevallig niet in het groot?

Zo, ik ben uitgeswapt voor deze zomer. Als iemand zich geroepen voelt, dan hoor ik het graag.

13 opmerkingen:

  1. Ik heb dezelfde, in het wit!En succes dat je daar mee gaat hebben, hou je maar al vast!

    Ik ben trouwens benieuwd om je met gaatjes in je oren te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oorbellen !
    Zal even wennen zijn om je te zien met oorbellen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn heeel schoon die vogeltjes! ik heb roosjes van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh dat zijn idd cuties!
    En ik wil die gaatjes ook wel eens zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Polkadotjes: nee. Echt niet :-)
    Voor die vogeltjes had ik dat wel over. En voor die glasjuweeldingskes ook. Schoon, zeg!
    Trouwens, niet kijken naar wat ik nu in mijn oren heb. 't Was dat of weer uitstellen. Of een smileyke, maar dat vond ik wel heel erg fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh zo schoon, die MOET ik gewoon ook hebben, eens kijken sè...

    Lol, en heb je nu van die gouden hartjes in je oren? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wijze oorbellen! Ik ben blij dat ik mijn gaatjes op 12-jarige leeftijd heb laten maken want nu ben ik gewoon te bang geworden van zo'n pistool aan mijn hoofd... Swappen lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi cool! Heel veel plezier met je vogels aan je oren! :D Ik zal is overwegen om wat posterkes te laten drukken, dan krijgt ge als eerste ene :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Animuz: eentje op bestelling of een verrassing?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil er ook zulke :-)
    btw: ik heb onlangs een derde gaatje laten schieten, nou, eigenlijk in juni ergens, en kwam na 6 weken tot de vaststelling dat ik dat achterste stukje er niet meer afkrijg.. Heb blijkbaar te veel zitten prutsen daaraan en nu zit dat te diep en krijg ik het er niet meer af.. k moet nog steeds eens terug naar die juwelier gaan, in de hoop dat ze dat er met iets kunnen afknippen of zo.. Niet te diep duwen zou ik dus zeggen, een gewaarschuwd vrouw.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms, héél soms, heb ik spijt dat ik stretchings heb en gewone oorbellen me dus niet meer gaan. Maar om zo'n opvullingen te dragen met daar die gewone oorbellen in, dat vind ik raar. Die spijt gaat ook snel over en dan koop ik die mooie oorbellen voor mijn zus. :) Goed veel zalf aan je gaatjes doen, anders blijft het nog lang ontsteken en moet je nog langer wachten met je vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen