Awoert aan de winterkleuren!

woensdag 8 september 2010


De dag begint met lichten aan. De dag eindigt met lichten aan. Ik gruw bij de gedachte van weer een nieuwe kunstlichtwinter. Donker, koud, nat misschien. Toch zal deze winter lichtjes anders zijn. Deze winter bannen we namelijk het donkerblauw, grijs, bruin en alle andere sombere kleuren uit de kast en gaan we voluit voor kleur. Voor Dochter komt dat zeker in orde. De jongens hebben wat achterstand, maar halen die wel in. Deze keer gaan wij een vrolijke, kleurrijke winter tegemoet. Eat this, winterdepressie!





16 opmerkingen:

  1. Keimooi stofje en rokje uiteraard! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu eens een motto! Weg met die saaie kleuren in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan het op de foto niet zo goed zien,
    maar de knopen zijn SUPER-mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een goed idee !
    Het is een schoon rokske geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O seg,maar da's een goeie aanpak.Zo netjes,die tailleband zonder naden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI! Ik heb die stof ook gebruikt en je wordt er echt vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Nele: de binnenkant van de tailleband is met de hand afgewerkt. Met de invisible closing seam. Heel makkelijk, snel en proper.
    Her vind je een goeie uitleg:
    http://quilttaffy.blogspot.com/2008/07/invisible-closing-seam-tutorial.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar zeg, zo schoon jong! En met zo'n asorti voering enal! Ik ga mij morgen naast u zetten. Misschien dat ik dan een echt ijverig wijf word.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof! Ik doe mee! Kleur deze winter!
    Ik ging net dezelfde vraag stellen als Nele. Ik ga vlug eens kijken naar de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En aan het aantal foto´s van dit rokje te merken, zijn jullie hier ook allebei dol op! Volledig terecht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil meedoen met die trend! Alleen hangt mijn kleerkast momenteel wel vol bruin en zwart. Hm. En geen budget om daar iets aan te doen... dus ik ga rustig beginnen met een gekleurde sjaal en voor de rest zien we wel weer :-)
    Succes met het kleur brengen aan de wintergarderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig, ik nam een tijdje geleden precies dezelfde beslissing. Eind augustus deed ik een hele stapel suffe-kleuren-kleren weg die ik nu aan het vervangen ben door frisse, vrolijke kleurtjes! Ik "awoe" dus met je mee! en wat dat rokje betreft: waauw, mijn mond valt open van verbazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groot gelijk! Ik doe ook niet mee aan zwart-bruin-grijs. Geef mij maar kleeeeuur :).

    BeantwoordenVerwijderen