Instant gratification

donderdag 16 september 2010


Dat denk ik namelijk altijd als ik me op een flockfolieproject stort. Meestal valt dat al na 5 minuten dik tegen. De ideeën in mijn hoofd laten zich nu eenmaal niet op vijf minuten op een t-shirt transfereren. Man, ge wilt niet weten hoe lang ik op die streepjes van die barcode gestreken heb. Niet goed voor mijn ecologische voetafdruk, me dunkt. Maar aan de andere kant, ik heb wel 20 kilometer gefietst, vandaag. De bluts tegen de buil, weet u wel.

Voor de Dochter:


En voor de grote jongen:


En moeder, mocht u dit ter ore komen: ja, ik heb nog meer gedaan dan dit, vandaag. Terwijl ik dan toch aan het strijken was, heb ik meteen ook die grote mand strijk weggewerkt. Is dat niet flink?

26 opmerkingen:

  1. Heel flink van je! (ik slaag er nooit in om een mand tot het einde weg te werken). En prachtig gedaan, die barcode is echt SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt wel schoon geworden. Het heeft misschien geduld gevraagd, maar het is het waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die barcode is geweldig leuk! Echt tof gevonden. Is 't zijn geboortedatum?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my god, wat een fijn werkje! Super geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn ding, en dat van je moeder...zo herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw geduld loont precies, want het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie prints (Isaaks verjaardag?)en ik benijd jullie... nog steeds T-shirt-met-korte-mouwen-weer? Hier is de herfst toch al een beetje op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De bloemetjes zijn anders ook heel mooi, en wat een gepriegel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi gedaan. Moet dringend eens om flockfolie gaan, maar in mijn dorp hebben ze dat helemaal niet. Zelfs in de Veritas in de naburige stad niet! Tsss...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1 adres, Sandy: Vermiljoens pakjes geraken het land rond, en ook daarbuiten.

    En ja, 't is inderdaad zijn geboortedatum.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo netjes zeg!!
    Flocken is toch tof he, ik zit ook weer op een projectje te 'broeden' (veel verder geraak ik tegenwoordig niet)
    Trouwens: die barcode ga ik toch ook eens copy-catten, zo tof, en Tuur had dat ook al als geboortekaartje,...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha... je laatste zinnetjes gericht aan "la mama",... grappig zeg!!
    't Resultaat mag er zijn, supermooi!!
    gr silke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Idd...Lol voor het bericht aan de moeder!
    Knap werk...die barcode is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn, he. Ik ben ook een zware fan van snelklaar projecten.. Flockfolie is een handig instrument in die categorie..

    BeantwoordenVerwijderen