Handgemaakte kaartjes... voor u!

zaterdag 29 januari 2011


Ik kon er precies niet genoeg van krijgen, van knippen en plakken, dus knipten en plakten wij met ons vieren tot de hele salontafel een waar stort was. De verjaardagsuitnodigingen waren een succes. En iedereen vond de weg.
Ik voorzag mezelf van een extra kaartenvoorraad en voorziet u meteen ook van een set handgemaakte kaartjes. Misschien wel eentje dat in haar enveloppes past?

Laat maar horen welke set u verkiest. Op 5 februari gaan ze op de post.

kaartjes set 1

kaartjes set 2

Eentje gaat in elk geval al deze richting uit.

52 opmerkingen:

  1. Ik doe mee voor de blauwe kaartjes! Ik vind ze echt super tof :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh! wat zijn ze prachtig! Maar de blauwe vind ik de allermooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk! Ik ben ook fan van de blauwe maar ben even tevreden met set 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij denkt iedereen 'set 2 heeft een kerstboom, volgend jaar ben ik die vast kwijt'. Ik ook, maar ik ga toch voor set 2, omdat de kleurentypeadviseuse me daarbij een goedkeurend rugklopje zou geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan, zo'n kaartje wil ik wel versturen :) Het bovenste setje vind ik het leukst...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi, mooi! Ik ga voor setje twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoopte op flickr al dat het om een give-away ging! Set 1 aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kan niet kiezen:) dus ik zeg 1 omdat dat eerst komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, ik zou voor setje 1 gaan. Perfect voor de komende verjaardagen!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Origineel, en mooi :)
    Setje 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey!! Zo tof zeg!!! ik waag ook eens mijn kans en dan liefst voor het blauwe setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig, zeg! Wat een mooie kaartjes! mijn favoriet is set één.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook wel meedingen! Mijn favoriet is de blauwe collectie, maar met die andere zou ik ook heel gelukkig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk. Ik kom hier via de site van Mme Zsazsa die van die mooie enveloppen verloot. En deze kaarten zijn dus ook al zo mooi. Aangezien mijn hele familie (ikzelf incluis) jarig is in februari, wil ik wel graag meeloten. Ik vind allebei de sets mooi. Of moet ik er eentje kiezen? Dan is set twee misschien nipt mooier ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoewel ze allebei zo mooi zijn, verkies ik toch set 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh wat heb je dat weer prachtig gemaakt :)
    Ik ga ook meedoen voor het blauwe setje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah tof zeg! ik hou van handgemaakte kaarten! nu moet ik bij madame natuurlijk ook meedoen voor de enveloppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh zo tof zeg!!!
    set 1 of 2, mij om het even, want ze zijn beiden super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat leuk!! Ik vind de blauwe nét wat leuker, maar de andere zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Ik ga voor de blauwe kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh maar die zijn mooi! Ik vind ze allemaal geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. de onderste, per favore. ben wel in voor een feessie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. superleuk gemaakt, en als ik zou winnen dan maakt het gewoon niet uit welk pakje het is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Papier hier. Heel mooi gemaakt, set 1 vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. woow, de blauwe maar met de andere ben ik evengoed blij!!
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. de blauwe vlaggetjes zijn om van te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. de blauwe zijn supermooi, dit roept gewoon om een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. setje 1 graag! met een tutorial ben ik ook even tevree.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat zijn ze mooi. Ik wil graag meedoen voor set 1 met de blauwe vlagjes aub.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vlagjes doen ons direct denken aan een feestje! Wij vinden set 1 in het blauw het mooist.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. kan niet kiezen, kan niet kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe ook graag mee!!! de blauwe kaarten zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schoon, schoon. Als ik echt moet kiezen, dan liefst de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Maar kijk eens aan. Een prachtidee. Al zeg ik het zelf :-)
    Wil je ajb het linkje naar de kaartjes bij mij toevoegen? Dan hebben mensen die zelf aan de slag willen meteen de uitleg.
    (Nu link je naar mijn hoofdpagina)
    En sterkte met het kinderfeest :-) Ik kijk uit naar mijn uitnodiging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @ TweeMeisjes: natuurlijk!

    @ Miss Stik: een tutorial vind je bij TweeMeisjes, maar je kan natuurlijk ook gewoon je inspiratie van het moment gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, tegen dat bovenste setje zou ik geen nee zeggen! Jij creatieve duizendpoot (en dat klinkt kneuteriger dan het is). Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zooooooo mooi! Laat maar komen, maakt niet uit dewelke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel moeilijke keuze, ze zijn allebei zoooo schoooon.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Vooral set 1 vind ik prachtig, maar set 2 mag het zeker ook zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Die vlaggetjes zijn super: ik doe héél enthousiast mee voor blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik stel me met veel plezier kandidaat voor setje 2, de underdog! :)

    BeantwoordenVerwijderen