Il y a huit ans

zaterdag 22 januari 2011


Minuut op minuut 8 jaar geleden veranderde ons leven voorgoed. Acht jaar, gedomme. Waar zijn al die jaren heen?

Op de foto's van toen was ik nog een meisje. Nog piep. Net als dat kleine piepje in mijn armen. Dat piepje dat mij trouwens zowel op 15 januari als op 22 januari een heel etmaal in het ziekenhuis heeft gehouden, wegens 2 keer ingeleid. Dat koppige karakter, 't zat er toen al in. Al zal het sterrekijker + koppeke scheef ingedaald ook wel meegespeeld hebben. Niettemin, na 36 uur was hij er dan eindelijk. De eerstgeboren zoon. Een nieuwe generatie. Wat was me dat een belevenis.

Maar zie, op uw achtste moogt ge wel al eens wat 'anders dan de anderen' uit de hoek komen. Dat staat cool. En dus maakten we samen deze uitnodigingen voor het feest.

Uitnodiging voor

Uitnodiging achter

24 opmerkingen:

  1. Hoera voor de grote zoon! En inderdaad een originele uitnodiging en ook hoera voor jouw mamaverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkige verjaardag hé, knappe uitodigigen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag Isaak! En ook voor jou... toch speciaal hé, die dag waarop je dan ineens teruggeflitst wordt in de tijd. Ik had wel gehoopt bij 't scrollen die foto van dat 'meisje' met dat piepkleine boeleke tegen te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je grootste zoon! En met je achtste verjaardag als mama. Mooie utnodigingen! Enn ... ik had ook wel een foto willen zien van piepmeisje met piepkindje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee keer ingeleid! Ik heb al ettelijke bevallingsverhalen gehoord, maar dat eigenlijk nog nooit... Sterk karaktertje! :-) Gefeliciteerd, ook met de uitnodigingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep, hiep, hoera! Niet te doen hoe de tijd vliegt, hé!
    Oei, je bent de foto vergeten te posten! :-)
    Cool, die uitnodigingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en wat een grooterd al... time flies.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er nu nog zo jong (en goed!!!)uit,wat moet dat toen geweest zijn...;)Hoera voor Isaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel en een gelukkige verjaardag aan uw oudsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht net hetzelfde als An! Ik had écht gedacht dat ik een meisje met een boeleke zou zien.

    Proficiat aan uwe zoon!

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat aan de jarige! En het zijn echt superuitnodigingen, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gelukkige verjaardag voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zo anders op die foto! En wat een schone baby was me dat zeg!!!! Proficiat aan Isaak en de mama die dat dan al 8 jaar zo goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och ziet wat een schoontje.
    En dat gaat toch echt allemaal veel te snel. Ik word al een beetje week als ik bepeis dat de jongste hier van de week alweer drie weken oud zal zijn.

    En ja, hoe doet ge dat twee keer ingeleid worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al drie weken, Saar? En ik moet nog aan uw cadeau beginnen!

    Wel, mijn gyne dacht dat het een grote en zware baby ging worden en wilde na 8 dagen overtijd al inleiden, maar dat pakte dus niet. Amper weeën, geen vooruitgang in de ontsluiting en dus ben ik na 24 uur terug naar huis gegaan en een week later teruggekomen. En dan ging het ook nog niet van een leien dakje. Maar soit, dat is ondertussen allemaal vergeten. Als hij groot is, steek ik het hem wel nog eens door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze hadden ook allebei een bos haar! Alleen ik geloof dat mijn bevalling iets of wat beter ging!
    Gefeliciteerd nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu ben ik wel benieuwd naar de bevallingsverhalen van jouw andere kinderen, want de geboorte van mijn zoon toont precies wat overeenkomsten met die van jou (36 uur, bevallen op 22 januari)...
    Proficiat aan de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ Boomie: nummer 2 was een piepklein en fijn meisje en zij was er op een paar uur. Nummer 3, een iets fijner dan gemiddeld jongetje was er op een uur of twee. Heel vlot, dus. Ik heb al mijn energie in nummer 1 gestopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Coole uitnodiging!
    En proficiat uiteraard, zowel aan de zoon als aan jou!
    En hihi, inderdaad, wat een jonkie was je daar, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat aan de jarige ! En vertel mij maar niets over sterrekijkers en koppekes die scheef zitten - maar ik denk dat die koppigheid hier nog meevalt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hiep hiep hoera!
    Kijk toch eens wat een schattig lief manneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dikke proficiat voor de jarige en de schone jonge mama!

    BeantwoordenVerwijderen