Een kinderhand...

maandag 14 februari 2011


Na "Mamàààà, ik vind het dopje van mijn pen écht nérgens meer!" weerklonk "Mamàààà, de rits van mijn pennezak is kapot." Hij vroeg eigenlijk geeneens een nieuwe, de schat. 't Was gewoon een mededeling, meer niet. Meteen de ideale gelegenheid om er zelf eentje te maken naar een tutorial van haar. Je vindt ook mooie exemplaren hier en hier.

De eerste was wat zoeken en goed naar de prentjes kijken. De tweede maakte ik met mijn ogen dicht.

Voilà, op geen tijd twee kinders content.

pencil case owl

pencil caseowl

pencil case dots

pencil case dots

32 opmerkingen:

  1. Oooooooontje, ik vind het dopje van mijn pen écht nérgens meer!
    Oooooooooontje, de rits van mijn pennezak is kapot...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wil er ook één! Zo tof die klein dingskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe foto's en stofjes en pennenzakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt mooi, die zullen we ook eens moeten proberen. Dat uilenstofje is super hé, ik heb er ook al wat leuke dingen mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!
    Die stofjes zijn leuk voor pennenzakjes, goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof! Vooral de uiltjes krijgen mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfecte stof voor die pennenzakjes.
    En lol, Celestine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu maar hopen dat de stiften niet uitlopen, zo'n schone zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Zo één met uiltjes wil ik zelf ook wel. Ook al gebruik ik nooit een pennenzak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gnigni, Celestine. En ze zijn mooi, veri profesjonal. Ik heb een vers aangevulde collectie ritsen en Liv een vers aangevulde collectie stiften, dus ik noteer dit in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ An: een juf zonder een pennenzak? Hoe kan dat nu?

    @ Riet: doen, echt! 't Is heel leuk om te maken. En neen, ik plan geen hele reeks :) Trouwens, een ideaal restjesproject. Misschien iets voor VK?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wijs!!! Dat met die uiltjes is ongetwijfeld mijn favoriet. Ik zou er zo terug voor achter de schoolbanken gaan zitten (en eer ik dat al zeg?) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Celestine: ik zal eens aan u denken als ik er nog eens maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent er weer in geslaagd. Nu wil ik dit weer snel snel doen (vóór de dringende zaken) want dit is instant succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige etuitjes gemaakt van super leuke stofjes. Het uiltjes stofje heb ik ook maar nog niet gebruikt maar dat ga ik snel eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Merci... de oplossing hier in huis voor de stiften en potloden mest! maw; ik vind ze dus kei neig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Oontje: Ik heb er wel één maar gebruik die nooit. Ik heb wel óveral balpennen zitten, ook rode :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooooooh! ikke wil ook... heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga deze maar proberen. Deze zijn leuk en dus ook makkelijk??
    Er liggen hier nog 2 mislukte pennenzakjes, dat wordt niks meer. Nu maar opnieuw proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! En opnieuw een idee bij in mijn hoofd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aan mij moogt ge ook altijd denken.. Hihihi. Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn echt superknap, die ga ik zeker ook eens maken, hup bij op het lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. die uiltjes doen het goed in blogland!
    altijd interessant om te zien hoe verschillende dingen er met hetzelfde stofje gecreëerd worden :-)
    mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oops, ik ben toevallig ook net het dopje van mijn pen kwijt :( Heel mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat schattig, lieve stoffies hoor!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen