Blij en monter in de badkamer

dinsdag 29 maart 2011


De zoon ging op boerderijklassen - nu alweer een paar weken geleden - en keek daar ontzettend naar uit. Elke avond vroeg hij wanneer we nu éin-de-lijk zijn tas zouden maken. Uiteraard gebeurde dat op de allerlaatste avond en kwamen we al snel tot de conclusie dat het kind eigenlijk geen toiletzak had. Een nieuw item werd bijgeschreven op het eindeloze to-do lijstje.

De moeder was vastbesloten haar zoon een mooi exemplaar te maken, maar besloot dit wijselijk toch maar even in een teststofje te doen. Dit was het resultaat:



Goed voor een portie gezucht en gemompel à la "waarom-kan-ik-het-toch-nooit-laten-om-iets-op-het-zicht-na-te-maken?" Het gesukkel dat dat oplevert... Maar achteraf is de voldoening groot.

De zoon krijgt dus weldra zijn eigen toilettas. In een jongensstofje, ja, zonder fouten en gesukkel.



De tulpen krijgt u er zomaar bij. Gratis ende voor niets. In de hoop dat u er wél vrolijk van wordt. Hier heeft dat namelijk niet gepakt.

25 opmerkingen:

  1. Dat hoopje gesukkel zie ik niet, dus ik word er wel vrolijk van :-) Waterdicht gevoerd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het alleszins vrolijk, met die bloemetjes. Beter dan Snoopy :-)
    Heb je er een patroontje van gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woop woop (mijn nieuwe geschreven aanhefwoordje blijkbaar)... een toilettas staat op het lijstje voor Amélie, ééntje van Hema die ik natuurlijk nergens vind (die volgens mij ook gewoon niet bestaat). Maar ik heb wel een leuk uilenstofje. Ik twijfel enkel aan waterdichtheid. Ik denk aan een product dat stofjes waterdicht maakt. Maar ik ga mij er toch nog eens in moeten verdiepen.

    Ze maken mij wel een beetje vrolijk, de tulpen. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk toilettasje, zie niets van je gesukkel hoor! En lekker vrolijk met de tulpen erbij :)
    (en een toilettas hebben mijn jongens ook niet en ze zijn pas op zeeklassen geweest, had er zelf niet aan gedacht dat ze het nodig zouden hebben, oeps...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de tulpjes prachtig!!En het toiletzakje natuurlijk ook! (trouwens een prachtig stofje als teststofje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijtig van die tulpen, hopelijk is de bui al wat overgewaaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij heeft het wel gepakt! Dank u.

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij mij ook...tulpen zijn mijn lievelingsbloemen ... dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar ben ik ook mee bezig zie, met de ideale toilettas. Niet eenvoudig... Een ritstasje met platte hoeken onderaan is nog het eenvoudigst, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tulpen en een prachtig tasje, ik kreeg er in ieder geval wel een vrolijk gevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word vrolijk van de tulpen én van het stofje ... dat je dat als teststof gebruikt ... Als je toiletzakje een adoptiemama zoekt wegens "te vervloekt", wil ik mijn kandidatuur wel stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op een dag waarop je het liefst met de wereld zou gooien bieden ook naaiwerk en bloemen geen verlichting... Maar 't zijn wel schoon foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Helpt een interactief klopje op de schouder?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij geven de foto's een lenterig gevoel!!!
    Fleurige toilettas en mooie tulpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi zeg! mijn toiletzak is ook aan vervanging toe en staat op mijn lijstje, maar jij werkt jouw lijstjes toch wel een pak sneller af. Testversies en seriewerk, daar kan ik alleen maar naar opkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vré schoon en vrolijk, indeed. Ik zou het willen, als haakzakske. Dus ik wil een handleiding! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zie geen gesukkel, mooi resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gij maakt zelfs de toiletzakken voor uw kinderen. gij moet gewoon echt keiveel tijd teveel hebben. dat kan toch niet anders?! 't is verdorie dan nog schoon ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze hebben gewerkt!
    en misschien doen ze het vandaag bij jou ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi tasje! Ik wil ook wel een handleiding, 'k heb nog een toilettasje nodig voor 't moederhuis :-) Hopelijk voel je je vandaag al wat beter x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik word er in ieder geval vrolijk van, van zowel de tulpen als het toilettasje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik was gisteren mijn valieske voor het ziekenhuis aan het maken en kwam erachter dat ik geen toilettas heb. Ik heb voorlopig dus alles maar in een plastiek zakske gestoeken. Een handleiding voor zo'n prachtig iets zou hier dus ook zeer zeker welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen