Klein, maar dapper: Hotman

donderdag 3 maart 2011


We zijn wat stilgevallen, hier en dat komt net als bij haar vooral door dit en dit. Deel 1 ligt ondertussen al achter ons en was een waar succes. Op naar deel 2!

Op een moment dat ondergetekende eens niet in het gezelschap van andere IJverige Wijven vertoefde, maar geheel onromantisch onder een dekentje het wereldnieuws aanschouwde, kreeg ze van haar Lief een kadooke. Een kadooke, jawel, niet geheel onverwacht, maar toch ook een beetje wel. Zeker als je weet dat ik niet zo'n goeie kadookeskrijger ben. Het Lief was moedig, maar scoorde wel. Met iets kleins als dit:



Het ventje mocht meteen een Le Creuset mét inhoud torsen, maar kweet zich voorbeeldig van zijn taak.


Dit en nog meer moois vind je bij Peleg Design. Hier gekocht bij Callebert.

10 opmerkingen:

  1. Hihi. En was de naam van het kleinood een verwijzing naar eigen voorkomen van de schenker? (Flauw Riet, zeer flauw.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, Riet! Zo had ik het nog niet gezien. Ik zal eens polsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n tof ding, ooit, als ik in ons nieuw huis een nieuwe keuken heb, wil ik ook zo'n manneke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alsof dat torsen nog niet genoeg is, lijkt de onderste kerel er zelfs nog een push-up'ke bovenop te doen (of verbeeld ik me dat die spetter zijn buik omhoog duwt!?)
    Hopelijk was het gisteren meer dan geslaagd! Jammer dat ik er niet bij was.

    BeantwoordenVerwijderen