Robots

donderdag 31 maart 2011


De zoon heeft het niet voor robots. Zijn moeder daarentegen wél! Toch als het om de Robot van de Invasie gaat. En laat Kokka's robot daar nu toch wel keihard op lijken, zeker.

Na het produceren van dit testding (dat prompt door de dochter werd goedgekeurd en aangeslaan), was ik klaar voor het echte werk. Het is te zeggen, in plaats van zomaar mijn ding te doen, dacht ik even na en gebruikte als basis de ritstasjeshandleiding - weliswaar met andere maten.

robots_detail

Nu weet het kleinste kind dat een katoentje aan de binnenkant van uw toilettas niet echt ideaal is. Zeker niet als ge het in de genen hebt dat, bij aankomst op uw bestemming, uw douchegel overal zit, behalve dan aan de binnenkant van uw fles. Nee, ik heb dat niet voor. Tuurlijk niet. Anderen, daarentegen...

robots_orchidee

Om dergelijk geknoei een beetje deftig op te vangen, verknipte ik een nylon rugzakje, wat me de perfecte voering opleverde. Ik stikte de voering met elvendertig lijnen vast aan de buitenstof. Op die manier blijft deze perfect zitten. U ziet dat niet, zegt u? Ah, nee! Aangezien ik niet van plan was om mijn schoon Kokka stofje te bezoedelen met contrasterende draad all over, gebruikte ik gewoon nylondraad. Die had ik nog liggen van hier, u weet wel.

Eigenlijk, feitelijk kwam dat net zeer goed uit. Mijn twee kleinste monsters waren er namelijk in geslaagd om mijn (moeders) naaimachine van de tafel te trekken. Het beestje overleefde de klap, maar het spoelopwindding was afgebroken. En had ik toch wel net een spoelleke vol nylondraad, zeker!

robots_invisibleseam
robots_mirror
robots_voering

Zo, nu ben ik helemaal klaar om dé perfecte toilettas voor mezelf te maken.

21 opmerkingen:

  1. nylondraad, weeral iets nieuws bijgeleerd ! Schoon stofke én zakske trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo schoon! Ik moet dringend leren naaien want zowel mijn pennenzak als make-uptas zijn te klein geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht....zo netjes zal ik het wel nooooit leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van die nylondraad, moet ik onthouden. Schoon zakske trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo mooi gedaan. Zoonlief zal hopelijk toch ook wel blij zijn nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik een bestelling plaatsen ????
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi afgewerkt. Ik heb nog veel te leren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal zot van die nylondraad! Ik las en zag op de foto geen lijnen, snapte het niet goed, tot ik de binnenkant zag. Heel schoon zeg hoe dat weggemoffeld wordt op de kokkastof. Zalig zakske!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die nylondraad is geweldig! Zo schoon met die fijne lijntjes erin. Een heel tof zakske!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zelfde comment als deze hier allemaal boven, kan het ni beter zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! En die nylondraad, ik heb dat al wel zien liggen maar ik dacht dus dat dat nooit zo werken op een stikmachine. Goeie tip!

    BeantwoordenVerwijderen