Stiekem op bestelling

zaterdag 26 maart 2011


Een goeie blogtitel doet veel. Dat kon ik hier merken. Vanaf nu zal het enkel nog bergaf gaan. Met fancy blogtitels, that is. U weze gewaarschuwd.

Ik maakte nog eens iets wat hier ten huize gegarandeerd op het 'klassiekers' lijstje zal terechtkomen. Dit is al de derde versie, iets meer geïmproviseerd dan de andere, want een halve yard is geen halve meter. Ah, nee.


Zelf kiezen we hier altijd voor felle kleuren, maar voor een ander ligt dat toch iets anders. Het is namelijk een cadeautje voor het vriendinnetje van de zoon. Niet zìjn vriendin, maar ze zijn toch al 6 jaar goeie vrienden. En dat kan tellen als ge nog maar net 8 zijt.

Deze keer hoefde ik mijn hoofd niet te breken over een cadeautje. De combinatie 'rugzak + pennenzak' stond al lang vast, schoon assorti, dat spreekt. En wat vroeg het meisje in kwestie vorige week bedremmeld aan de voordeur? Of ik voor haar toch alsjeblieft een pennenzak wou maken. Super! Het blijft nog even een verrassing voor haar. Hopelijk is ze er blij mee.



17 opmerkingen:

  1. Heel mooi en dat frêle stofje is zo meisjes, kan niet anders dan dat ze daar dolblij mee zal zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt hier ook een vast cadeautje...zeker na het succes waarmee de vorige werd onthaald.
    Je hebt de rits een stuk hoger gestoken. Wel leuk zo.
    En oh zo lief en schattig in dat stofje.
    En nu terug naar mijn kuiswerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zou er vast blij mee zijn, het is dan ook een super stofje met die hertjes!
    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Ik vind het stofje prachtig. Meisjes van 8 houden hier zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!! ik ga dat pennenzakje ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Leuk stofje ook. Ik ga me toch ook eens moeten wagen aan zo'n rugzakje, ze zien er elke keer weer zo tof uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n tof cadeautje!! dat komt hier zeker ook op de cadeautjeslijst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi cadeau, moet dat toch ook eens proberen, ik hou namelijk nog steeds van pennenzakjes. En het is ook zeker handig voor al die kinderfeestjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze gaat er super blij met zijn ben er heeeeeel heeeeel heeeeel zeker van ;)

    groetjes Dietlinde van bij Lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!
    Ik ga werk maken van dat vriendjesplan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Zo lief stofje.
    Waar bestel jij je labeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Alejosa: bij LovelyLabels, maar daar heb/had je alleen maar opstrijklabels en daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van. Het was toen de enige plek waar ik mijn ontwerp min of meer naar mijn goesting kon laten drukken, zonder er meteen ook 500 te moeten bestellen.
    Ik gebruik ze altijd dubbelgevouwen, maar dat past ook niet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n geweven labeltjes zijn mooi hè, maar idd je moet er heel veel van bestellen. Merci voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi!En met de perfecte voering.Oh,uw foto's zijn altijd zo'n plezier om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk cadeautje.. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
    Ik heb een cadeau tip.
    Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen