Vinde gij mijn gat niet te dik in deze rok

maandag 21 maart 2011


Aan dat liedje moet ik namelijk altijd denken als ik deze rok aantrek. Geloof me, ik heb ze al een aantal keer aangehad. In onaffe staat, dat wel. Zo ongeveer drie maand lang al. Twee dagen voor de lente begon, kon ik het niet meer aanzien en stikte ik de zijnaad dicht. Voilà.

Toegegeven, mijn gat is wel van de iets massievere soort, maar ik lijk wel anderhalve keer zo breed. Het model is dat dat je hier ook al zag passeren in een stofje waar ik hier spoorslags verliefd op werd.

So I could not help but wonder: "Did my backside reach mythical proportions without my noticing?"

Volgende keer toch maar een wat minder klokkend exemplaar maken. En wat sporten, dat zou ook geen kwaad kunnen...

Allé, genoeg geleuterd. Ge moogt oordelen.



43 opmerkingen:

  1. Om op de titel te antwoorden: moh ba neen gij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welk dik gat ? wel akkoord met iets te klokkend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, 't is daarom dat ik liever mijn A-lijn rokjes draag dan dit model: ik 'voel' er mij veel slanker in. 't Is het gevoel dat telt he. Want uw gat is niet te dik en het staat u beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het spijt me maar ik ga je moeten teleurstellen... Een dik gat zie ik niet ;-)
    Misschien iets te wijd wel... Maar moest je van jezelf dan toch denken dat uw poep iets breder is, kan ik je een rechte rok best wel aanraden! :-) Was ik ook heel tevreden over...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar ik zie uw gat helemaal niet op deze foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar allee, waar dat gij aan denkt. Het ziet er beeldig uit! Is dat het burda patroon ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ wijplukkendedag: Ja, dat is inderdaad het Burda patroon. De volgende keer ga ik toch maar voor de A-lijn uit de Knip.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind dat ook niet zo'n schoon model. Alleen mensen zonder poep staan daar echt mee vind ik. En geef nou toe, toch beter een serieuze poep dan helemaal geen ;-) Al moet ik toch zeggen dat ik het er op foto best aardig vind uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bon, van massiviteit geen sprake. En ik snap wel wat je bedoelt, maar 't is zeker niet dat het misstaat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik maakte dit model ook en ik ga die rok zeker nooit aandoen. Op de foto valt het bij u wel prima mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Antwoord: nee.
    Ik heb ook dat modelleke gemaakt, en vind het ook wat aan de wijde kant, maar met een dun stofke valt dat wel goed vind ik. Ik heb het patroon nu eens hertekend en smaller gemaakt, eens zien wat dat gaat geven. Uit welke knip haal jij het A-lijn patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alé die staat u. Het is echt een mooi-ke! euhm ik vind dat ge daar wel mee staat. ik voel me ook beter in een A-lijn maar mijn ventje vind me mooier in dat burdamoddel, ni simple é.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat toch prima....niet te onzeker over zijn gewoon lekker aan doen op de komende lente dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stop met die ridicule gedachten! Gij hebt geen massief gat!
    Je staat beeldig met die rok! Ik ga hem eens samen met u aandoen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi !!!!

    ✂--- groetjes Dietlinde van bij Lovelylinde ---✂

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uw gat is niet massief.
    't Is de fout van de rok zelf. Optisch bedrog en zo.
    Leuk stofje, dat alleszins. 't Zou zonde zijn om dat niet te dragen, me dunkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind uw gat nergens te dik in. Schone rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind het je juist een heel goed staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. allé jong, 't is wel een schoon modelleke! Op dit moment heb ik er ook eentje aan en ik vind die wel gemakkelijk (niets spant, je kan er mee fietsen,...).

    Maar zou het niet kunnen dat je het een maatje te groot hebt gemaakt? Uw tailleband valt precies lager uit dan de mijne. En in een te grote rok voel je je niet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie uw gat (kont op zn hollands!)helemaal niet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aargg, ik heb een lap van die blauwe flowerfields verprutst, het zien van jou beeldige rok doet me alleen maar gillen: aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mij lijkt hij ook een maatje te groot, niet? Hij gaat nogal meteen wijd onder de tailleband. Dat is bij mij niet met mijn rokje in dat model... Maar een dik gat: daar gaat ge nog lang voor mogen sparen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben nogal van het eerlijke type, en het feit dat wij elkaar niet kennen is een goei reden om mij niet in te houden - dàt is geen dik gat. Zelfs niet bijna.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. haha de tweede foto doet mij meteen denken aan "ziet de boerinnekes hun rokskes zwaaien.."
    maar toch, geen dik gat te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach ja, nu je 't zegt! Met de handjes in de zij :)

    @ allemaal: toch merci voor de overwegend 'niet dikke gat' commentaren.
    Misschien leg ik de zijnaden nog iets je om een iets rechter model te krijgen. Zou dat werken?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hm, ik ben nu ook geen naaitalent maar als je er nu een tailleband zou aanflansen? dan gaat die niet meer zo "poefie" staan.. tis maar een gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Er staat er al een aan :-) Maar heel breed, 't is echt een heuprok. Ik heb die waarschijnlijk gewoon te groot gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I rest my case... mss dan toch een beetje te groot? bij dat groen roksken van mij is zelfs ni eens een tailleband, dus mss uitzwieren? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ehm nee, uw gat is niet te dik in dieje rok, in geen enkel rokje als ge't mij vraagt :-) Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dik gat? Geen dik gat te bemerken bij jou.... en ik ken wat van massievere poepen want bezit er zelf eentje! En dat is echt een heel schoon stofke ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waar is dat dik gat? Ik heb het nog niet gevonden!
    En wat dat sporten betreft: je mag op zaterdagnamiddag altijd komen meelopen met Annick en mij. Wij zijn goe bezig (ook al zeggen we het zelf)!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Maar aré, draait u eens om, zo kan ik dat niet zien zene...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gat? Welk gat?
    Ik vind dat de rok u echt goed gaat!
    Heel tof en schoon, goed gedaan!
    Hop, op naar de volgende rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Aan het haakje lijkt hij breder dan aan uw gat, hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Volgens mij zit u naar complimentjes te vissen mevrouw Oontje. Ik zou graag ruilen met uw gat ;-)
    Mooi rokske! Maar ik zou volgende keer ook een a lijn overwegen. Ik heb ook eens zo'n model gemaakt en dat stond alleen leuk als ik mijn handen in de zakken deed. I rest my case

    BeantwoordenVerwijderen
  36. maar allé te dik, zotje. Het staat je beeldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. zo frontaal ziet 't er in alle geval niet uit zoals in 't echt. Het zag er goed uit vandaag, maar ik vond 't een beetje onnozel om te zeggen "wat een mooie rok heb je aan", want 'k heb gewoon deze0lfde, da's gelijk zeggen, schone rok dat ik heb. Soit: "amai wij hebben schone rokken!" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi stofje, mooi rokje, en ik moet de andere dames bijtreden: welk gat?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heb ik je daar vorige week mee gezien op de stockverkoop van F&G? 't was alleszins geen dik gat daar in die rok!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het niet. 't Zal een ander gat geweest zijn :)
      En stockverkoop F&G. Dju, dat ik dat weer gemist heb.

      Verwijderen