Pyjama #2

zaterdag 14 mei 2011


Wie hier al eens komt lezen, die weet het wel. Valt er iets in de smaak, dan wordt dat massaal geproduceerd. Minstens twee keer, maar vaak ook drie, vier of desnoods twintig keer. Na het succes van dit, kon het dan ook niet anders dan dat ik mijn stapel 'af te werken kledingstukken' vakkundig de rug toekeerde en aan nummer twee begon. Wederom uit ene halve meter, we maken het onszelf graag moeilijk, nietwaar?

De soeptricot, die is niet nieuw, en wist zij voor mij nog op de kop te tikken. Dikke merci, daarvoor!

Een nieuwe 'pyjama' rolde van de band. Uit een nog kleiner stuk, dus zonder mouwen. En ook zonder doorlopende print op de broek.

soep3soep2soepbroeksoep1

29 opmerkingen:

  1. Bijna zonde om in bed te steken :-) En graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al even dat mijn feedreader tilt sloeg ... tot ik wat beter keek ;-).
    Zou je er niet beter een zomers strand & speel setje van maken? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig manneke is dat toch :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soepblikjes die doorlopen op een broekje of niet, steekt allemaal niet nauw voor een pyjama hé ! Veel leuker is het geheel, echt super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeuj! Ik heb die ook nog een halve meter liggen. Ik kon maar niet beslissen wat ermee te maken. Stond ik gisteren nog met zo'shortama in mijn handen in de winkel, besloot ik gelukkig om hem terug leggen. Die ga ik zelf maken! Nu alleen nog op zoek voor de boordjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cool, die kleine van U in zijn hippe setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er wordt in alle cool-heid geslapen ten huize Oontje's.
    Bijna te schoon om in te slapen, maar wel de ideale outfit om de hele dag in pyjama rond te lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gedaan! echt een toffe stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu kunnen die van u zelfs in stijl naar bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wilde dat ik het geduld had om dingen meer dan één keer te maken... Want de tweede en derde keer lukt altijd beter, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon! Als ik ooit nog eens deze soep-tricot tegenkom, zal Stig tot het einde van zijn dagen in soep-tricot-pyjama's dragen. Echt zalig schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps, die vorige reacties was ik, eloleo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Riet: de volgende keer lukt het inderdaad altijd beter. Dus het loont wel de moeite. En bovendien gaat het ook stukken sneller, want je hoeft je hoofd niet meer te breken over eventueel 'moeilijke' passages.

    @ Eloleo: ik had 'm! Zoveel Stigjes ken ik nl. niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. veel te mooi om in bed te stoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn zoon zat mee te kijken en zag deze geweldige pyjama...'mama, die wil ik ook !' Ik kruip vanavond dus maar achter de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is SO cool! Can I ask where I can get this awesome fabric? What a cool dude!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @ Cirque Du Bebe: I got it via a friend who bought it in a little fabric shop, here in Belgium. I don't know if you can find it online.
    I like your pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mss een hééél laat antwoord, maar ik heb de "soeptricot" vorige week op de site van herberttextiel gekocht.

      Verwijderen