Verslingerd

zaterdag 7 mei 2011


Voor Londen moést ze af. Bizar, ja. Ik, die bij nummer 1 aan mijn co-IJverige Wijven verkondigde dat ik die nooit ging gebruiken, ik dus, ik ben er aan verslingerd. Als shoppingtas in Londen, als speeltuintas in Ledeberg city, als zwemtas in de tuin van vrienden. En als sjakosj, waar ik dan gezwind mijn middagmaal in plof. Naast alle andere sjakosjtoebehoren. Altijd plaats genoeg.

De stofjes van Melody Miller en Cosmo Cricket liggen volledig in het IJverige Wijven kleurenpalet. Met de enige echte IJverige Wijven button maakt ze ook officieel een IJverige Wijven tas.

Reversible bag #2Reversible bag #2Reversible bag #2

Ondertussen zit versie nummer drie in het weggeefpakket. Dus geen nood, daar wordt aan gewerkt. Alleen gaf mijn naaimachine het na de val stilletjesaan de geest. Voorlopig dus enkel overlockprojecten. Maar het komt, het komt.

9 opmerkingen:

  1. Woehoew, de enige echte ijverige wijventas!
    De mijne zit ongeveer in elkaar, bijna :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw IJverige Wijven tas en die van mij, da's precies een koppeltje.
    Ik vind ze fantastisch schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi met deze stof, hier ook één gemaakt
    chez vero

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! 't Ziet er inderdaad een heel handig formaat uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat stofje aan de binnenkant is om op te vreten, echt te gek!! Love it.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je komt echt elke keer met TE mooie stofjes aanzetten Oontje. Word er zeeeer hebberig van :-D

    Weer prachtig gedaan. Zoooo jammer dat jullie zo ver weg zitten met de Ijverige Wijven..

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi tas, maar die stoel waar die tas aan hangt .. kwijl kwijl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hééééél schoon combinatie.
    Hier wordt mijn selfmadesjakosj ook alle dagen gebezigd! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen