Katvigbroertjes

woensdag 13 juli 2011


Naast een voorliefde voor groene kleren heb ik precies ook een voorliefde voor merken die beginnen met een 'k'. Katvig is er zo eentje van. Naast Kik*Kid en Kidscase, maar die laatste zijn nu niet aan de orde.

Normaal doe ik ook niet aan 'kinderen in dezelfde outfit', dit is louter toeval. Ik kocht een 98 en een 116, hier gedragen door zoon 1 met maat 134 en zoon 2 met maat 98. Het is duidelijk dat ik van maten geen kaas gegeten heb.

Katvigbroertjes2Katvigbroertjes1

katvigbroertjes4katvigbroertjes3

24 opmerkingen:

  1. En ik heb een voorliefde voor groen én voor 'snoetentrekkers'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n geweldige foto's!
    Lang leve broertjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Katvig.
    Mijn man vraagt waarom ik altijd kleding voor de jongens wil met een appeltje en streepjes. Maar ze zijn zo mooi. Leuke kleurwcombinaties ook.
    Zelf heb ik trouwens ook al een appeltopje.
    Zo'n goede kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begon er nou eentje hartverscheurend te huilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertoffe T-shirts! En dat kleur, wauwh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mo zo draaien met die ogen! precies bezeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Stien: die rolt nu al met zijn ogen, wat gaat dat geven als ie groot is?

    @ TweeMeisje: ach ja, geen broederliefde zonder een huilbuitje ertussendoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héhé, ik heb er ook zo'n twee, Jef staat er geweldig mee met die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb zo'n voorliefde voor de m : mingface en molo ;-) ons katvig kleedje is een haarband geworden, na 2j plezier werd het toch te klein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke truitjes! En wat staan ze lekker gek op de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik vind het eigenlijk wel tof dat het niet zo losjes zit, dan ziet het er old school uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, wij hebben vandaag ongeveer een zelfde soort bericht! Wat een knappe jongens, met mooie haren. Ik vind Katvig ook geweldig, net als kik-kid en Kidscase trouwens. ;)

    Hartstikke bedankt voor je supertips voor Brugge! Heb ze allemaal genoteerd. Zwaai je naar me als we elkaar morgen tegenkomen? :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtkinders! En wat een fantastisch haar heeft die grootste. Zalige foto's, die tweede zou ik op mijn nachtkastje zetten als ik u was. Zo, dat zijn wel genoeg complimenten voor een reactie. Of neen: de shirtjes zijn ook leuk ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Anki: ik zwaai. Al vrees ik dat ik niet in de stad geraak, morgen. Maar wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. LOL die tweede foto. Of ocharm. Ik weet niet wat ik daarvan mag vinden. Schone foto's in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke foto's van uw langharige zonen. Superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik slaagde er eindelijk in je blog nog eens volledig bij te lezen, en amai, dat is hier zo goed vertoeven. Zo mooie foto's, zo leuke dingen die je maakt en wat een kleurenbommetjes altijd!
    Hoera voor Oontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar Janina, toch! Straks ga ik nog blozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's en hele leuke shirts. Hier ook Katvig shirts (zoon had er vandaag een aan, een blauw broertje van jouw groene).

    BeantwoordenVerwijderen