No.More.Noodleheads.

maandag 11 juli 2011


Na twee weken 'Noodleheaden' keer ik het nu met veel plezier voor even de rug toe. Jarige kindertjes mogen zich aan iets anders verwachten, of kunnen desnoods een tegoedbon krijgen.

Het begon op maandagavond. Na een lange werk- en schooldag werden de boekentassen geleegd. Boekentas 1: een enveloppe zegt "feestje". Boekentas 2: nog een enveloppe. Wederom een feestje. Boekentas 3: nòg een feestje. Drie zusjes bij I, O & F in de klas geven allemaal een feestje. Op. Woensdag. Aaaaarrrgghhh!

Het productieplan voor drie Noodleheads liep faliekant mis door veel te weinig tijd. Er werd gesakkerd en gezucht. Shortcuts genomen, tijd van anderen gestolen.

Woensdag. 12.30u. De rugzakken zijn klaar.
Woensdag. 13.00u. Het feest kan beginnen.

rugzakjes
rugzakjes2
rugzak_Kokka

Dat overkomt me niet meer, dacht ik. Maar u kent vast wel het spreekwoord met de ezel...?

bygraziela

Nummer 5 en 6 (nummer 4 was ondertussen als eenling geproduceerd) gingen vlot, maar de tegenzin groeide met het uur. De zucht van verlichting weerklonk dan ook luid.

lizzy house
lizzy house
kokka & lizzy house

En wilt u nu even mijn kinderen niet meer uitnodigen op uw feestjes?

28 opmerkingen:

  1. 't Zijn wel allemaal schoontjes geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme ... maar ze zijn wel stuk voor stuk prachtig. Heel mooie stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kastelen vind ik eigenlijk het superst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgende keer een knikkerzakje van Eloleo?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn prachtig... Maar ik kan je ook begrijpen qua bandwerk... gelukkig bestaan er toch supertoffe stofjes om te combineren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp wel waarom je kinden zoveel uitnodigingen krijgen: iedereen wil natuurlijk zo'n prachtig rugzakje! Mooi stofjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga uw kinders nekeer uitnodigen op de feestjes van de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, tante hilde, als het maar een per keer is, en het feestje niet binnen de 48 uur is, dan zie ik dat misschien nog zitten voor u :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal de Noodlehead-fakkel in de komende weken van u overnemen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik maak al niet graag iets voor de tweede keer, laat staan dat ik er meteen 5 of meer versies van moet maken... Dus, respect hoor, en ze zijn stuk voor stuk heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je weet toch dat de 'noodlehead/oontje'-tas hier met liefde gebruikt zal worden, hé. DochterLief is er zeer gelukkig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Mme Li: Al een geluk dat dat bij die kindertjes altijd welgekomen is. Leuk om te horen!

    @ eloleo: veel plezier ermee. Ik zal aan u denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ge hebt wel heeeeele schone stofkes uitgekozen! 't Is dat ik nog geen kinderen heb, want anders... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooo, die kastelenstof is prachtig,
    recent gekocht? Zoja, waar dan wel als ik zo curieus mag zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet recent gekocht, nee. Ik bestelde het ooit bij Fabricworm. Het is van Lizzy House uit de reeks Castle Peeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook helemaal weg van de kastelenstof. En ook van de tasjes trouwens...

    Als ik nu een kinderfeestje organiseer, including transport, dan zit zo'n tasje er wel in toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je er zo reclame voor blijft maken dan verzin ik wel een passend feest voor je kroost, geen probleem! Bloed zweet en tranen, niets van te zien: vrolijke dinges!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze zijn prachtig. uw kinders mogen komen naar mijn kinders hun feestjes. Het volgende dat ge ineen zult steken zal ook heel schoon zijn. Daar ben ik zeker van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @ Cisca: voor een trip naar de MilkMansion maak ik met veel plezier een tas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn zo mooi geworden,'t gaat we een stukje sneller met die lange rits zonder zijstukjes,niet?Misschien doe ik het volgende keer ook wel zo...de stoffencombinatie van de kastelen vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @ Nele: met een lange rits gaat het inderdaad iets sneller. Dat moest wel, want ik had een stevige deadline, dus elke minuut zonder gepruts was er een gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh meid toch en dan komt VK eraan... VOL Noodleheads! Maar ge zijt een prof jong, zo'n schoontjes. De kastelenstof is de max, ik heb er hier ook een paar uit de reeks. Moet ik me eens aanzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waar haal je eigenlijk dat koord voor de rugzakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @ Saar: een beetje overal eigenlijk. Bij de strek, de Veritas en nu sinds kort uit een touwenwinkel uit Turnhout. Als je mailt, sturen ze het op en het touw zelf kost amper wat. Ik zoek de naam nog eens voor je op en laat het je weten.

    BeantwoordenVerwijderen