maandag 15 augustus 2011

De ster van de nacht.

Of van het circus, dat kan ook. Het hangt er enkel van af op welk uur van de dag u het bekijkt. Bij haar werd ik namelijk verliefd op een stofje en meteen wist ik, een pyjama ging het worden. Het was nog zomer toen, april met name, en ik had nog zeeën van tijd, de echt zomer moest immers nog beginnen. En net als met het poezenhemd, bleef ook dit werkstuk op 95% steken. Weer had ik de knoopsgatenellende aan mijn been. Anna Maria Horner voile is zo zacht als een babyvelletje (of toch bijna), maar gaf onnoemelijk veel problemen bij de knoopsgaten. Gelukkig stond zij mij bij en werkte ik het toch af.

De zoon vond het allemaal ok. Ook dat hij er gek uit zag in zijn nog veel te grote pyjama, met een broek als een circusdirecteur. Dat was de bedoeling, ja, maar het draaide niet echt helemaal uit zoals ik het in mijn hoofd had.

Zeg eens, is dat nu écht belachelijk?

sterrenpyjamasterren
sterrenpyjama2

27 opmerkingen:

  1. Welnee, die slaapt straks de sterren van de hemel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo mooi weer! Geweldig die laatste foto, hij is er precies content mee he ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Belachelijk? Helemaal niet! Ik vind hem geweldig! Het is inderdaad een stofje om verliefd op te worden ... het menneke er in ook ;)

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Belachelijk? Ja, eigenlijk wel... belachelijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan ben ik precies benieuwd hoe ge dat in uw hoofd had. Ik vind het ook heel mooi, echt perfect als pyjama! Op die laatste foto lijkt de kraag wel wat groot, maar op de twee andere foto's helemaal niet, dus misschien is dat gezichtsbedrog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Belachelijk? Doink neen gij, 't is een pracht outfit! Keischoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er een zalig luchtig pyjamake uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neen, dat is het niet. Kei-schoon wel, zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. keischattig! en oh, die lange haartjes, love!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. niks belachelijk, da schoon ventje ziet r kei stoer uit! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee gij, niets belachelijk aan. Het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Garantie op een glimlach als je deze directeur uit bed haalt 's ochtends!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Belachelijk? Hoe kom je daar bij? Dat is su-per-schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee joh, supertof juist! Echt heul gaaf! Mooi gedaan lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi mooi mooi mooi mooi mooi mooi! super gedaan alweer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. weer supermooi evenals de kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig!!! Zonde om als pyama te gebruiken joh, gewoon als bloyse met evt. een t-shirt met korte mouwen eroverheen (hou ik van voor kleine mannetjes)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou het ze overdag zelfs aandoen!

    Mss wel niet tegelijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tgooooo eindelijk iemand die die stof gebruikt!! Ik zou graag op 24 aug die stof kopen (vermiljoen komt naar de tetterende tiretten) en er een kleedje mee maken. Maar ik vond het raar dat ik nog neits van die stof verwerkt had gezien!!!
    Voor mij krijgt pijama een 10/10!!! zoooooo mooi :-) (mss moet ik wel 4m van die stof kopen en er ook een pijama van maken ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Belachelijk schoon, ja! Als in "heuuuul schoon"!

    BeantwoordenVerwijderen