Oefenen met dino's

vrijdag 19 augustus 2011


U zag ze al op menig blog verschijnen. De dino t-shirts zijn populair dezer dagen. In een poging om haar kinderen in een pièce unique te hullen, komt de naaiende moeder gelijkgezinden tegen. Naaisgewijs dan. Dit shirt steekt al enkele weken ineen en was een goede oefening voor het bandwerk dat ondertussen ook achter de rug is. Morgen ziet u meer. En er zit - naar (goede?) gewoonte - ook weer iets voor u in.

dino_idinoshirtmoeder mag zich ook uitleven

17 opmerkingen:

  1. Je foto's zorgen ervoor dat ik het dinostofje ook wil hebben.
    Hoe krijg je het trouwens voor elkaar dat jouw jongen gewoon op de foto wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk shirt!!! Zou mijn zoon ook super vinden ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net nog een paar onderbroeken voor de kleinste zoon in elkaar geflanst, en toen zag mijn oudste zoon de stof: "oooh, maak je alsje-alsje-alsjeblieft ook voor mij een t-shirt hiermee?!?". ooh hoe schattig, dat jongens daarom komen vragen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb er hier ook nog een paar ongeblogd liggen. Ik wil ook zo'n foto's kunnen maken zoals gij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh yes, op de laatste zin. Schoon/leuk op al de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon hé! En ja, zeg het ons eens, hoe krijg jij jouw jongens altijd zo schoon op foto, want hier lukt dat langs geen kanten (met geen één van de twee trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi alweer! Ik ben ook jaloers op jouw fotografietalent, zo'n mooie foto's altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zoon van u vindt het poseren precies wel leuk ... gelijk heeft hij, hij doet dat schitterend ! Enne, de T-shirt is ook schitterend natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kinderen zijn het eigenlijk gewoon dat ze op de foto gaan. Ik neem er bijna elke dag. En ze weten ook dat ze sneller weer kunnen gaan spelen als ze stil zitten. Dat doet het hem eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die mooie oranje boordstof, waar heb je die gevonden? `ben op zoek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij Mertens, dacht ik. Ik heb er nog maar enkel daar en bij Koekepeertje gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat menig jongensmama op dit moment dwars voor het scherm gaat zitten om bedelende zonen te vermijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh met oranje boordstof is DE t-shirt ook heel mooi! (mijne gemaakt met gele boordstof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi shirt is het geworden! Voor de meelezende NL-ers, bij ons is de stof ook te koop ;)

    BeantwoordenVerwijderen