Om nooit meer uit te trekken

maandag 1 augustus 2011


Zij en ik, wij maakten wel al eerder gelijkaardige dingen. In stoffenkeuze komen wij goed overeen. Zo kochten we allebei op dezelfde avond dezelfde stof. Zij had haar resultaat eerder klaar. Of beter, eerder geblogd. Ik twijfelde wekenlang over de kleur van boordstof, want dit stofje wilde ik absoluut niet verknoeien.

Het werd een opnieuw een pyjama/thuisspeelpak voor de jongste. Al viel het eigenlijk zo ruim dat de dochter er ook nog even van kan profiteren. Ze wil het 'nooit meer uittrekken', wat ze prompt bewees door het 48 uur aan te houden. En met een moeder in weggooimodus vroeg ze ook bezorgd 'of ik het in een doos wilde stoppen voor haar kindjes'. ♥ sweet girl ♥

olifanten
olifanten setolifanten boord

En zoals u kan zien, mijn kind wil plots elke dag vlechtjes in haar haar, wat haar op slag een ander meisje maakt.

20 opmerkingen:

  1. Zowel moeder als dochter hebben een super smaak !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt! Daar zou ik wel een hele dag in rondlopen. En heel erg lief dat ze het nu al wil bewaren voor haar kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Smelt! Om de 32° hier op kantoor, maar evenzeer om de doos en de kindjes. Al heb je waarschijnlijk nog geen zin in een beeld van jezelf als grootmoeder. Hoewel, in zo'n mooi pakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooi.En alweer zo'n prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En zo schattig, of je het in de doos voor haar kindjes wil stoppen... zalig toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat stofje in het roze besteld :-)!

    Maar diene boordstof, zo perfect met de tweelingnaald, echt heel mooi! Kan ik alleen maar jaloers op zijn en bedenken dat ik nog veel moet oefenen!
    En ik ken dat, zo twijfelen over welke boordstof of biais ge ergens bij wilt. En dan aan iedereen vragen wat zij vinden, om zo tot de ontdekking te komen wat ge eigenlijk zelf wilt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw, mooi zeg! Ik wil soms ook wel een hele dag in mijn pyjama rondlopen, maar de mijne is lang niet zo mooi als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan! Heb de olifanten in roos en blauw besteld en ben er nu keihard naar aan t uitkijken. En wat een ongelooflijk lieve vraag om dat aub in een doos te stoppen voor haar kindjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik krijg meteen zin om het aan te trekken, uh, ik bedoel om het mijn meiden aan te trekken. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelooflijk mooi weeral! Ik wil dat ook kunnen hé zeg!! En grappig, maar mijn dochter ontdekte afgelopen week op reis ook de vlechtjes en inderdaad, ze veranderen daar gewoon keihard mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vlechtjes maken het volledig af! Schattigheid ten top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't Is en blijft een prachtig stofke. Dat moet daar intussen al een gezellige boel zijn zo samen in de selfmade pyjama's in de zetel. Nu nog ene voor u en Vic!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, Sha, ik stelde het hem voor, een paar dagen geleden. Hij zag dat nog wel zitten, alleen niet in van 'die vreselijk felle kleuren' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! en het leuke is: volgens mij dezelfde olifantjes-stof als de jumpsuit van Toby Tiger die ik in mijn winkel verkoop:
    http://hipeneco.com/merken/toby-tiger/toby-tiger-jumpsuit-elephant-blue-green.html

    groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dat merk kende ik helemaal niet. Mooi! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen