♥ you, Ian Dutton

donderdag 25 augustus 2011


Zij die hier al langer lezen, of mijn Pinterest borden volgen weten het al langer. Oon ♥ Ian Dutton. Zijn werk, that is. Toen ik enkele maanden geleden wat mooie prints postte, reageerde hij prompt. Over hoe blij hij was met de eer. En of hij mij kon plezieren met zo'n print? Ik moest het twee keer lezen. Mijn hart sloeg een slag over. Ik hoefde er zelfs niet om te vragen. We mailden over en weer, en over en weer. Ik wachtte en hij werkte (en ik werkte uiteraard ook), en toen, wanneer ik het niet verwachtte, toen belde de zoon om het heuglijke nieuws te melden: "Een pak, mama! Een groot pak, uit Engeland, met veel postzegels erop!"

En net als na die eerste mail, kon ik ook nu niet stoppen met glimlachen. Kunde gij dat nu geloven? Ware het niet dat ik ze elke dag 100 keer zag, ik zou mezelf in de arm knijpen als iemand me het zei.

Hij heeft plannen voor een webshop, wat u uiteraard in due time hier zult zien verschijnen. Ah ja, een beetje credit en reclame, dat doet altijd deugd, zelfs voor iemand die zijn sporen eigenlijk al lang verdiend heeft in de greeting cards industry. Sinds vorig jaar staat hij volledig op eigen benen staat, dus als u nog een ontwerp van doen heeft, he's only a phone call away.

Andere mooie prints kunt u nog altijd hier bewonderen.

ian dutton designs

Thank you, Ian!

21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende prenten! Die zouden het hier in huis ook goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een geluk! Die prints zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet dat het belachelijk puberaal klinkt, maar toch: hoe cool is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige prints, en dan nog met een leuk verhaal achter! Om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat je die mini's nu meteen op stof moet laten printen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En lukte dat? Uw Engels terug uit het stof halen?
    Stomme vraag natuurlijk, zie restultaat boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg! Vind je niet dat het fantastisch is hoe het internet de taalgrenzen gewoon overschrijdt? Allee ja, je spreekt waarschijnlijk goed Engels, maar het feit dat hij je zo ziet schrijven in 't Nederlands en dan gewoon kan laten vertalen wat je gezegd hebt... Ik vind het allemaal gewoon fantastisch (en het is ook waarom ik mijn eigen naaiblog in het Vlaams ben begonnen - ik woon wel in Engeland en schrijf professioneel in het Engels, maar ik praat over naaien toch veel liever in 't Vlaams om d'een of andere reden!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ zapnimf en sewmbie: mijn huis-tuin-en-keuken Engels is meer dan ok, maar bij het nuanceren schiet ik serieus tekort. Dat is balen, want het is een hele mooie taal en niet kunnen zeggen wat je wil vind ik behoorlijk frustrerend. Daarom zal ik niet snel in het Engels bloggen. Ik mail hem wel wat ik heb gezegd, want google translate is nu ook weer niet je dat.
    En ja, het internet is voor internationale contacten echt wel een zegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt prachtig! Leuk dat je daar zo via het bloggen aankomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je meent het niet? En dat gebeurt zomaar in de echte wereld? Woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wauw die zijn geweldig! Heel tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. da's idd echt superkeicool seg! wat een heerlijk hoopvol tof verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, what a response, thank you again so much for featuring my designs, i'm so pleased that you shared the prints with the rest of your blog followers. thank you all for your kind comments regarding my work and for also looking at more of my designs on my website - enjoy!

    happy drawing everyone :)

    ian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En het werd gewoon nog beter. #ontroerd
    Geen idee hoe lang het zal blijven, dus kijken: http://www.ianduttondesigns.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. maar allé, dat is kweetnihoe tof! gij gelukzak!! (ja, 'k ben wat jaloers :-)

    BeantwoordenVerwijderen