Een streepje fluo

dinsdag 27 september 2011


U zag het al. Of niet. Dat kan ook. Weet: fluo is in. Dat geeft u echter niet meteen het recht om uw jaren '80 memorabilia weer van onder het stof te halen. Echt niet. Jaren 2011 fluo is anders. Zachter, feller, beter, mooier, perfecter dan u wat u zich herinnert van way back. Kijk hier eens, is dat niet wonderlijk?

Misschien loopt u niet over van fluo tippen? Misschien pakt u het iets subtieler aan? Zo ook ik, wees gerust. Mevrouw Vermiljoen draaide mij een stuk flockfolie in mijn handen en kijk. Wie wil niet nu, meteen, sito presto een baby als je die in zo'n rompertje kan proppen? Of in minder wollig taalgebruik: de nieuwe flockfolie van Vermiljoen is er nu ook in fluo. Ecologisch gelabeld en nu nog zachter. Wat wilt u nog meer? Hup, vooruit, uittesten! En verblijdt uw omgeving met een subtiel streepje fluo.

fluo smilefluo hello smilefluo hello

28 opmerkingen:

  1. Lang leve een streepje en subtiliteit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. j'adore die schoenen, hé! Kon je niet meteen een wedstrijdje uitschrijven met hoe je dat 't best kan bereiken, zo'n fluo tippen. Die wint dan een pak flockfolie. Ah nee, 't is waar, ik heb zelf een blog zeker? ;-) ergens.
    En zo machtig mooi uitgesneden! chique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's cool.
    Maar omg, fluo is terug in? Ik gruwel daar van: too much bad memories van way back.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou van minder glimlachen of een gedag zeggen... Nooit gedacht dat fluo zo stijlvol kon zijn, met zo'n wit bodyke onder.
    En nu hop naar de vermiljoenshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Arghhhhh, ik had een favoriete fluo short, door mijn moeder gemaakt. Recht naar beneden en eindigend ergens vlak boven mijn knie. Brrrrr.
    Maar die flock is wel cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik een bestelling plaatsen tegen november? Mooi, mooi, Oon, as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, dat fluo op die witte achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou wel van een beetje fluo. Misschien eens een goed moment om dat flockfolie te proberen want dat heb ik nog nooit gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice! Daar kun je menig kersverse mama's blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg mooi uit, daar moet je wel van glimlachen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice, die fluo flock komt hier denk ik ook nog wel in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om één of andere reden val ik als een blok voor een vleug fluo! Fan in tha house!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, ik krijg terug heimwee naar die fluoperiode, ik was er als kind helemaal mee weg! Zo 'geflockt fluo' ziet er wel tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die schoenen ook behoorlijk geweldig!
    Hier: http://ispy-diy.blogspot.com/2011/07/diy-gold-clutch.html wordt er ook gewoon afgeplakt en spraypaint gebruikt, dus volgens mij moet dat lukken! Win ik nu een pak flockfolie? =P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. as always great! hoe krijg je die letters zo mooi uitgesneden?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben fan van de fluo flockfolie! Zo perfect uitgesneden zeg, heel mooi. Ik las eerst hella i.p.v. hello, maar dat ligt aan mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Mlle Assorti: Ha, spray paint, mijn idee! Ik win! Allé, als we die pak loskrijgen, dan delen we, ok?

    @rippelstippel: tekst schrijven in word - photoshop - whatever programma op de computer - uitprinten - grof uitsnijden - op de flockfolie kleven - letters uitknippen door flockfolie en papier tegelijk.
    Zo kan je de lijnen van het papier volgen en krijg je propere letters. De kleine delen haal ik er soms met een breekmes uit.
    Echt geen werk, zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ Hella: dat ligt niet alleen aan jou, mijn Lief vroeg ook of daar nu een 'a' stond of een 'o'. Het ligt aan het font. Dat is het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. waaw, ik ben wel fan van een beetje fluo op zijn tijd. ik ben geboren in de jaren 80, ze hebben toen de beste dingen gemaakt :D
    maar subtiele fluo is toch nog de beste! mooi gedaan Oontje, zoals we gewend zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geen fan van fluo hier, maar als 't zo maar een vleugje is, mag 't wel voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schoon fontje. Misschien moet ik eens een fluo smile maken.

    BeantwoordenVerwijderen