Recykleren zal je leren.

maandag 5 september 2011


U kon er niet naast kijken, naast Recykleren. Tenzij u misschien een hele zomer zonniger oorden hebt opgezocht, wat absoluut een gegronde reden is en wat mij heel erg jaloers maakt, maar dit geheel ter zijde.

Als u de op hol geslagen consumptiemaatschappij een klein haltje wil toeroepen, dan bent u bij het Pinterest bord van Recykleren aan het goede adres. U vindt er ongetwijfeld wel iets naar uw gading. Zeg ja, of durf nooit meer zeggen dat je ook maar een klein beetje groen bent.

Ik doe het met een stapel t-shirts, in onbruik geraakt en in 'de zak' gestopt, ver weg in de kelder. Gaatje hier, scheurtje daar, gedraaide zijnaden (oh, gruwel!), een model dat uit de mode is of simpelweg te klein. Niets belet u nog om ze in iets om te toveren. In wat? Dat ziet u hier binnenkort.

t-shirt te wijdtshirt_strepentshirt_gat_blauw

17 opmerkingen:

  1. Ben al nieuwsgierig waarin je die t shirts gaat transformeren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me wel heel nieuwsgierig..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg benieuwd!!
    En zonniger oorden? Wacht maar, de herfst brengt ons vast nog wel wat goeds ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allez, nog al iemand die mij nieuwsgierig maakt! Maar goed, 't zullen ongetwijfeld weer goede resultaten zijn, da's toch al een zekerheid in 't leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, ik ben zo nieuwsgierig, want dat soort kleren ligt hier ook te liggen! Wanneer komt de verlichting?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, mijn nieuwsgierigheid heb je ook gewekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet het al ... maar ik zal er de spanning maar in houden, zeker?!
    Nog een keertje bedankt voor deze middag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is u geraden, Mme Li!

    @ Marleen: nog een week of zo. Ze moeten eerst effectief nog iets 'worden'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reuze benieuwd... Maar het zal weer prachtig worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend! Het wordt vast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ligt ook zo'n stapel(tje) klaar... Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tja gedraaide zijnaden, al de t-shirts die mijn moeder vroeger voor ons maakte hebben die precies, net als mijn dure stuks: teken van kwaliteit? snap er niets van, maar ik kijk alvast uit naar het resultaat en hoop ook wat tijd te vinden om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben (natuurlijk) ook benieuwd. maar wat ik wel al vaststel: je maakt van de foto's al grafische pareltjes. alsof we uitgenodigd worden met een echt uitnodigingetje. bezig bijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je nog tips nodig, Oon ? Anders: kleine gaatjes in t-shirts moffel ik weg met applicaties in flockfolie. Het beteuterde gezichtje van mijn oudste Mijnheertje klaart dan meteen op: de t-shirt is hersteld en hij heeft iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen