T-shirt tester gevonden!

vrijdag 2 september 2011


Ja, ik liet dit hier schaamteloos aanslepen. Dit hield mij even van al het andere werk af, maar 1 september is gepasseerd, dus geen excuses meer, waar is die tang? Ik koos toch voor de gewone drukknopen, mijn beperkte studie naar KAM snaps bleef zonder gevolg. Vooral de vraag wat ik met 200 of godbetert 400 drukknopen ging doen deed mij grijpen naar het overzichtelijke pakje met 20 stuks. Ik zie het niet altijd groots, Lief.

En naar wie gaat het kleine ding dan eigenlijk? Wel, naar Sofie en Max! Zonder e-mail, mannekes, ik had het u nog zo gevraagd! Stuur mij een mail binnen de week of ik kies iemand anders, deal?

maat 68 met drukknoopmaat 68 met drukknoop

4 opmerkingen:

  1. goei beslissing om niet te gaan voor de Kam snaps. Ik heb ze hier liggen in alle kleuren van de regenboog ... maar die tang doet z'n ding niet echt, waardoor de knoopjes ook hun ding niet doen ... miserie dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreemd...er zijn dames die dol-enthoesiast zijn over kamsnaps.
    Gelukkig heb ik ze nog niet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, ik ken ook een Sofie met een zoontje Max :) Maar die Max is al làng maatje 68 ontgroeid.

    BeantwoordenVerwijderen