Fragile voor mannen

zaterdag 1 oktober 2011


Als u dacht dat Fragile uitsluitend een merk voor dames was, dan hebt u fout gedacht. Zo heel af en toe tooit zich een man in Fragile. Niet voor de grap, maar omdat hij als een blok viel voor het stofje. Die (misschien wel enige) man, die is mijn zoon. U zag hem hier al in zijn tricot hemd dat hij draagt met trots. Dat dat fantastisch zit, zo'n hemd, dat hoef ik u wellicht niet te vertellen. Zacht, soepel en uitstekend van kwaliteit. Ideaal voor beweeglijke zonen. Wat wil een moeder dan nog meer? O, dat je er ook absoluut geen strijkwerk aan hebt. Dat zou u toch echt wel over de streep moeten trekken, niet?

poezenhemd
poezenhemd

Helaas, u kan dit niet in de winkel kopen. Wat u wel kan doen is u naar de stoffenverkoop van Fragile reppen. Op donderdag en vrijdag 6 en 7 oktober wachten de stoffen van de vorige collectie netjes verzameld op u. Denkt u dan ook eens aan de mannelijke leden van uw huishouden als u gaat shoppen?

Fragile stoffenverkoop: Van Diepenbeeckstraat 10k, 2018 Antwerpen, 10u - 17u
Geen bancontact aanwezig.

15 opmerkingen:

  1. Wanneer kom je? Ik probeer er do. tegen opening te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben op post! Heb er zelf speciaal een dagje vrij voor genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Griet en Needle..jullie gaan ook. Oh, nu ga ik toch echt mijn planning moeten omgooien.
    Etentje 's middags?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dzju toch jammer dat ik op donderdag en vrijdag zoveel les moet geven. Ik was ook graag eens gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou er daar op vrijdag nog iets over zijn? Ik kan donderdag niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Etentje! Ja!

    @ Cornelie: ik denk wel dat ze nog wat overhouden voor de vrijdag, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was van plan om donderdagnamiddag te gaan, kwestie van maar een halve dag verlof te moeten nemen. Maar dan is er toch nog wel wat keuze? Of denken jullie dat het toch echt beter is om 's ochtends te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. neeeeeeeeeeeeeeeee :o( waarom is dat toch in Antwerpen? De enige plaats in Belgiƫ waar je als Limburger enkel nog per helikopter kan komen grrr
    Geniet ervan! Ik ga de dag ervoor naar het stoffenspektakel hier in Hasselt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tedoeme, ik kan niet gaan. heb geen verlof genoeg meer...
    Ma het hemdje is wel heeeeeeel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ging verlof nemen. Blijkt net dat ik een vergadering heb :-(
    *of zou ik me durven ziek melden hihi*

    BeantwoordenVerwijderen