Het dubbele niet-feest

woensdag 26 oktober 2011


Mijn Lief zal eeuwig mijn Lief blijven. Zo. Het staat er. Zwart op wit. Geen terugkrabbelen mogelijk. Al vijftien jaar mijn Lief. Vijftien, begot, wat een kindje was ik toen nog.

Naast die vijftien jaar samen gaan we recent ook al 10 jaar als elkanders wederhelften door het leven. Wij zijn getrouwd, ja. En petit comité, op onze manier, maar echt 'geringd' gelijk de duiven. Die komen ook altijd naar huis terug.

Het was dus dubbel feest. Maar druk bezette mensen gelijk wij hebben daar dus geen tijd voor. Dat maken we binnenkort goed. Even geen werk, geen school, geen stage, geen vroeges en lates, geen briefjes op tafel, geen duizend keer bellen om af te spreken, maar evenzeer geen IJverige Wijven, geen blog, geen Van Katoen. Alleen maar rust, wandelen, zwemmen, lezen, naaien en de kroost entertainen. Aaaa...

hema

Voor dit reed ik vandaag speciaal naar de Hema en kocht er nog wat meligheid bij. Koffiekoppen om de uitdeinende collectie nog wat te laten aangroeien. Oon needs fluo, ik zei het al.

27 opmerkingen:

  1. Proficiat Oon en Lief! Fantastisch zo'n tien jaar, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal wel zijn. Fluo, chocola en een goed lief. Meer (maar ook niet minder) heeft een mens echt niet nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat!
    En af en toe eens melig zijn dat kan geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en geniet van jullie tijd samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Wij zitten nog maar aan de helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat!!!! Wij vieren volgende maand onze 12de al.... :-)

    Geniet met "Het Lief" van deze liefelijke kopjes!

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat voor u en het Lief! Doe zo voort zou ik zeggen en geniet van de komende quality time!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat! Love de tasjes etc, en morgen ben ik per toeval heel dicht in de buurt van een hema...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met de jubilee(s)! Ik ben ook 15 jaar samen met mijn ventje maar wel nog maar 5 jaar getrouwd :-). Geniet van de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar is die 'like'-knop hier?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat! En je verwoordt het weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!! Leuk die reep heb ik ook al eens kado gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben bijna 20 jaar samen met mijn partner... Ik hoop nog steeds... na al die jaren ... dat hij eindelijk zegt... "alé tis goe, we gaan trouwen"...
    Hoop doet leven hé !
    PROFICIAT !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele dikke proficiat! Op zo'n dag is wat fluomeligheid wel toegestaan, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. waauw proficiat zeg! en geniet van de tijd samen! het gaat leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met vertraging maar niet minder gemeend: proficiat! Hopelijk is het rap binnenkort voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! en nog heel veel jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute cute cute! Het zal jullie veel deugd doen even in zo'n klein coconnetje te leven. Geniet en dikke kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schoon, echt schoon die liefde!! Enne merci voor de tastip. De fluo mokken staan nu ook in mijn kast te schitteren en ik moet mij serieus inhouden om er geen 4 bij te halen ...

    BeantwoordenVerwijderen