Ik ga op reis en ik neem mee...

dinsdag 1 november 2011


... wat bezighouding in de vorm van geknipte projecten. Meer bepaald:

✂ 25 toile cirée slabben
✂ 2 sponsen slabben
✂ 4 baby t-shirts
✂ 2 kleuter t-shirt
✂ een 7-tal baby t-shirts, goed verborgen in de enveloppen

en uiteraard ook nog wat stof voor 't geval ik tekort zou hebben.
En de actualiteit van de afgelopen week, die mag ook mee, ja.

Hm, goed zot, lijkt me. U kunt nu gokken hoeveel ik daarvan zal afgewerkt hebben tegen het einde van de week.

21 opmerkingen:

  1. Ik durf er geen gokje op te zetten. De helft zou voor mezelf al een goede doelstelling zijn en dan nog. Je bent in ieder geval goed georganiseerd, dat doet ook al veel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, das een hele lijst! Da zou mij niet lukken!:-)Succes! groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer eens wat anders. Een ander neemt een koffer vol boeken of kleren mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha! Ik ben benieuwd hoeveel er af zal zijn. En gij moogt dat van manlief? Hier is de naaimachine niet bespreekbaar op vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, ja, als alles al geknipt is, kan het natuurlijk wel vlot gaan :-) Maar toch, als je dat allemaal op reis doet, zou je misschien maar weinig aan de reis zelf hebben? Veel succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naaien is de béste ontspanning é! Goe gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt fantastisch: een weekje vrij om lekker ontspannen te naaien en leuke dingen te doen. Zucht, ik wil ook! Het lijstje ziet er wel een beetje ambitieus uit :)Tenzij je ergens heen gaat waar niet echt veel te doen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als de geknipte reis. Ook af en toe eens helemaal niets doen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan nog niet gokken, ik moet nog even verliefd naar die schaartjes kijken. Zo'n dingen, dat maakt een blog af. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vergeet niet eens naar man en kinders te kijken, ook, hé.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't Hangt er natuurlijk ook van af hoe lang je weg zult blijven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 75% ... gij zijt toch zekers een ijverig wijf ...

    Geniet van je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super!
    Veel succes met uw projecten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gij neemt uw strijkijzer ook mee, of wat? Hmmm, ieder zijn eigen ding natuurlijk maar geef mij maar een bos in combinatie met de kinderen. Maar in ieder geval, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaat gij u een hele dag opsluiten met uw naaimachien :-)? Ben benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als het overeenstemt met het aantal boeken dat ik meesleur op vakantie en het percentage dat ik uiteindelijk gelezen krijg ... dan zal het gene vette zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai ik ben benieuwd naar de resultaten. Geniet van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een beetje zot zijt ge wel. maar 't is u vergeven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Das straf, zoveel werk mee op vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen