9 + winnaars

zondag 22 januari 2012


Negen jaar werd de oudste vandaag. Negen. Het besef slaat hard in. Ik word oud. De koppigheid waarmee hij 9 jaar geleden omstreeks dit uur ter wereld kwam is legendarisch. Het dreef ons geregeld tot wanhoop. Maar het afgelopen half jaar lijkt het tij te keren en hebben we een nog steeds vastberaden, maar toch al meer voor rede vatbaar kind.

De zoon - 1.40 meter, ondertussen, maar eigenlijk ook nog wel een beetje klein - houdt ook koppig vast aan vlaggen, taart met kaarsen, kaartjes, zingen, ballonnen en pakjes. Ik gunde het hem allemaal. Plus een lading vriendjes, die binnenkort ook tot de club van de negenjarigen behoren.

'9' broches

En na het feestgedruis koos de zoon de winnaars.




Stuur me een mailtje, winnaars. En aan alle andere deelnemers: bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Volgende keer meer geluk.

17 opmerkingen:

  1. Happy Birthday voor de zoon ! De tijd gaat inderdaad snel ... hier ook nog even en ook een negenjarige, maar wel een kleinere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgend jaar dus ook een tiener in huis... dat beloofd, hier ook!
    Nog een proficiat met je zoon zijn B Day
    x x x x x x x x x
    Groetjes Sofie en Leuk voor de winnaars, ik zie zelfs nu dat ik je give away miste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij leek mij altijd al ouder op de foto's. Negen is toch nog lekker klein, niet? En 't lijkt mij zo'n lief ventje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heeeeeeeeel gelukkige verjaardag gewenst voor die oudste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hip hip hoera voor de oudste zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat aan jouw zoontje en natuurlijk ook aan de winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo jammer, ik had echt graag dat sockmonkeyboek gehad. Ik vind het ook nergens online, waar heb jij het vandaan?

    En een dikke proficiat voor de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleuh! Ik heb hier gewoon keihard gewonnen. Heel plezant! *vreugdedansje*

    En die grote kerel van jou, wel die was toch nog een beetje kleiner dan ik mij had voorgesteld adh van de foto's. Gelukkig, ze zijn sowieso al veel te vlug groot. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat voor de winnaars!

    Maar bovenal voor uwe prachtige zoon! Fijn dat het zo'n vrolijk en kleurrijk feestje was! Zo hoort t ook als je nog maar 9 wordt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vond ik zo schitterend. Dat we ons vorige maand nog afvroegen 'tot hoeveel jaar maak je cijfers voor verjaardagskronen', en dat hij gisteren zo parmantig fier met zijn negen op zijn hoofd binnen wandelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. felicitaties voor de jarige! en voor de winnaars van de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat voor de zoon.
    Ook aan de winnaars een dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoera voor de winnaars.
    en heil heil voor oontje.
    ge zijt de vrijgevigheid zelve gij.
    da's schoon.
    en dat uw zoon een schoon en gelukkig leven moge hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n leuk idee, die medailles, althans zo in 't begin van 't jaar als alle andere kindertjes nog moeten verjaren.

    BeantwoordenVerwijderen