De vrijdag de 13e give-away

vrijdag 13 januari 2012


Het hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn op vrijdag de dertiende. Als u het geluk vandaag nog niet aan u zij had, dan maakt u tenminste wel kans op een prijsje. De succesratio ligt hoger dan als u met de Lotto zou spelen, dus waag uw kans!
Geen wereldschokkende nieuwigheden, maar basic dingen waar - hopelijk - iemand toch plezier aan zal beleven.

Ik kondigde het hier al aan, en bijgevolg kunnen jullie kiezen uit dit gamma. Laat in de commentaren maar horen naar welk motiefje je voorkeur uitgaat.

win_slabben

Ten tweede kan je het Sock Monkey boek winnen. Ik kreeg het doorgeschoven van deze sympathieke, maar zich nu uit de naad blokkende, deerne (*werpt een dikke duim haar richting uit). Wij zijn geen sockmonkeymensen. Zelfs de zoon hield het na 1 exemplaar al voor bekeken. Met ons aller goedkeuring en aanmoedingen indien gewenst, kunt u er wel mee aan de slag.

win_sockmonkey

Tot slot kunt u dit kleine shirtje winnen. U kunt nog kiezen tussen een 62 en een 68.

win_t-shirts

Zo. Staat er u iet aan, laat dan een commentaar na. Volgen mag, dat versimpelt het u kunnen traceren na de uitslag, iets waar ik precies altijd problemen mee heb. Uw e-mail vermelden is uiteraard ook goed.
Voila. Simple comme bonjour. Nu is het aan u. Deelnemen kan t.e.m. zondag 22 januari. Dan zal de jarige zoon de namen trekken.

179 opmerkingen:

  1. Ik was bij het vorige bericht al aan het hopen dat de give away een bavetje zou worden. Yes! Ik ben fan van alle stofjes en kan echt niet kiezen uit de paarse bloemachtige dingskes (nummer 4), de olifanten of het fruit. Dus ik laat u kiezen :-) Nu hopen dat uwe zoon nummerke 1 trekt he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het is hier precies terug kerstmis. Zoveel cadeautjes. Ik ga voor de slabbetjes. Ik vind ze te schattig. En al de motiefjes zijn super dus moest ik bij de gelukkig zijn dan laat ik jou kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olalala, ik doe mee! Voor het shirtje en een slabbetje *hebberig* ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo! Ik ben grote fan van de Petit-pankes links, en van de olifanten =) Dan heb ik eindelijk eens een mooie 'bestaande slab' om over te tekenen, en zelf eens te proberen =) Én het nieuwe neefje in de familie zou er ook supercontent mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow! wat wil ik winnen? euh... alles! Maar dat kan niet zeker?
    Dan ga ik ofwel voor een shirtje maat 68, of de olifantenslab om de knappe zoon mee te versieren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor de peren/appelslab. Die vind ik echt geweldig! Vrijdag de 13de is hier een geluksdag, want op 13 november 2009 is onze zoon op vrijdag de 13de geboren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. plots worden die spullen weer interessant! Slabbetjes, een t-shirt met auto's...
    Een echte Oon in huis, dat lijkt me wel wat. Liefst met ninja's... en als het een t-shirt wordt: doe maar een maatje 62, dan kan het al snel dienen! Het sockmonkey-boek mag naar iemand anders gaan, ik heb al genoeg apen in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw, wat leuk! Ik wil wel voor een dino-slabbetje mijn kans wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahaah, ik ben je juist op tijd beginnen volgen! Je stond al lang bij mijn favorieten, maar om de één of andere reden, kwamen die niet meer aan bod, maar nu sta je dus bij mijn top sites! en zie ik het onmiddellijk als er een nieuw postje is! Tof tof!
    Ik heb echt een grote smodderaar in huis! De zoon kan echt niet netjes eten, dus zo'n mooi slabbetje zou hem niet mistaan. ik maak wel vaak slabbetjes voor andere, maar mijn eigen kinderen dragen ocharme standaard slabbetjes in enkel badstof!
    moeilijk kiezen, maar als het echt moet dan kies ik dat met de peertjes!
    judithgeerts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, ik doe graag mee voor het olifantenslabbetje of de bloemetjesversie ervan.
    (caroline_simoens@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yesah! ik doe mee! meer kans dan de lotto! Tja da is nie moeilijk bij mij want ik ben vergeten om zo een lottoformulier te gaan waardoor ik dus nie kan meespelen! dus alle hoop op dees hier zetten is de boodschap! ik ga voor de bavvet, de 4e van links, da lichtblauw met precies die bruine lekstokken op! supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de olifanten of ninjaslab wel heel euk om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en originele give-away zo op een vrijdag de 13de.
    Ik vind alle slabbetjes wel leuk, en als ik al win, zou 'k het toch niet voor mezelf houden, maar cadeau doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoho, op mijn lijf geschreven deze weggever! Want over twee weken kondigt zich hier een nieuwe spuger aan! Ik zie die slab met de olifanten totaal zitten!!!
    Hopelijk brengt vrijdag de 13de geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JOEHOE! Ik doe mee!
    Ben helemaal fan van de slab met de olifantjes.. (of bloemetjes, of katoenbloempjes... of of of.. kan eigenlijk niet kiezen!)
    Duimen dat er eentje onze kant op wil komen.. Dat kan ik met ons lieve knoeipoetsje in huis wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de olifantjesslab wel erg leuk, gezien mijn vader me altijd o-lief-Antje noemde :-)
    En met alle op komst zijnde neefjes en nichtjes krijgt hij dan een bestemming daar ergens...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jaaa, ik wil best wel zo'n super deluxe slabbetje in huis!! ze zijn allemaal even mooi vind ik en die shirtjes met autootjes zijn ook geweldig. maatje 68 graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waw... wat een give away! Ik kies voor het Dino slabje... mijn Basje heeft nog een slab nodig waar hij mee uit kan gaan ;-) Perfect dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey, dat ziet er leuk uit! Er is hier in huis net weer een kleine man die een shirtje wel aan kan. (maat 62 kan nog prima). Nu nog flink duimen:)
    dorine@buijze.ner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tegen zo'n ninja bavetje zou ik toch geen neen zeggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo mooi ... Ik doe graag mee voor een slabje ... Maakt niet uit welk ze zijn allemaal fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga voor een slabbetje! aangezien hier in maart nog een klein manneke bijkomt zal dat zeker van pas komen!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw! Ik ben net nieuw hier en had gisteren de prachtige bavetjes gezien dus kwam ik nu eens piepen of er al een give-away was en JAAA!!! :-)
    Die met appeltjes en peertjes is mijn favoriet; past super mooi in onze groen-oranje retro keuken. Zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoezee! Ik doe ook mee! Ik kies ook voor een slabberen en dan wel het vierde of vijfde van links te tellen! Veel succes aan iedereen -)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He, leuke giveaway. Met baby op komst is een slabbetje altijd welkom en dan nog een in een mooi stofje... extra geluk.
    Ik heb eigenlijk geen stofjesvoorkeur. De opkomst-zijnde baby is een meisje, maar voor de rest... laat ik de keuze aan jou, als ik zou winnen. (Wie niet waagt...)
    Gelukkig nieuwjaar bij deze!

    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zet mij maar op je lijstje voor dat superschattige shirtje maatje 62 is perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. tja, wat moeilijk zeg, zulke mooie dingen. Een slabbetje is prachtig en welke dat is mij om het even, vind ze allemaal leuk. Die shirtjes vind ik eigenlijk nog mooier, maar heb geen jongens die in maat 68 meer passen... 92/98 en 116...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Voor mijn apengekke dochter wil ik hééééééééééééééééééééééééél graag dat sockmonkeyboek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat gaaf zeg!
    een winactie op vrijdag de 13e is dat niet vregen om ongeluk.
    hahah nee hoor ik denk het vast niet.
    ik zou graag meedoen voor een shirtje of een slabje.
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, de bavet met gestileerde bloemen en blauwe achtergrond, kwestie van toch iets te kunnen winnen, want de Gilbert is ons lottoformulier vergeten binnen te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooh, een petit-pan-slabbetje met oranje, helemaal mijn ding!
    Zie maar hier
    http://mamakers.blogspot.com/2011/09/de-pennenzak-voor-euh-dubbele.html
    en hier
    http://mamakers.blogspot.com/2012/01/oranje-en-ik.html
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ola Pola, het is hier een echt weggeeffeest!Waarvoor al een grote dankuwel!
    Ik ben verzot op het shirtje en nog meer op het bekijken hoe het in elkaar zit.
    Alle shirtjes met zo een hals die reeds vanonder mijn machine rolden, zijn ronduit misbaksels...Dus ik duim dat er zo een prachtig gelukt exemplaarke deze richting mag uitkomen, kwestie van dan eindelijks eens een supervoorbeeld te hebben voor mijn maaksels;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tja, zou leuk zijn om geluk te hebben op vrijdag de 13e.
    Ik vind die slabbetjes allemaal superleuk!! De voorkeur gaat wat mij betreft uit naar de fruitstof of de ninja's...

    Groeten, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey, ik ben sinds mijn Van Katoenpatroon-aankoop volger van je. Zulke toffe dingen maak je! Ik vind de t-shirtjes geweldig! Stop mijn nummer maar in de grabbelton!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik ga voor de slabbetjes van petit pan of de fruitjes . Prachtig ! Je bent hier een grote bron van inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil graag zo een bavetje, alle mijn jongste wil graag zo een mooie met die retro bloemetjes!!(zoals die eerste)
    Jammer maar voor de t-shirts zijn die van mij al te groot

    Ik ben reeds al lang volger!!!

    Groetjes en succes,
    juf nyny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk leuk!

    Als ik de gelukkige ben wil ik graag het olifanten slabbeke en maat 68 van bodyke!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Joepie! Ik doe graag mee voor het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ah da's nog eens een leuke vrijdag de 13e! misschien win ik eens iets, ik vind het 3e slabbetje van links erg mooi (met oranje rondjes oid), de shirtjes zijn ook erg mooi, maar niks voor het meisje hier in huis (qua motief dan, maat zou prima zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat fijn! Ik wil heel graag meedoen voor de slab met het fruit, de peren! Alhoewel ze allemaal echt leuk zijn... En nu duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik waag een poging voor een van die geweldige slabbers. Mijn jongste 'nie slabbetje om, zelluf doen'.... U raadt het al, jurkjes vol vlekken. Maar het kan zijn dat ons dessin haar niet boeit, en de uwen aangenamer zijn in het dragen ;). Ze zijn allemaal even mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. zeer mooi werk! (alweer)
    dat sokpoppenboek wil ik best eens inkijken

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Natuurlijk waag ik graag een kansje!! Voor het slabeke met oranje stippen - vind ik super voor de kleine! S

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Awel, dat 3de bavetteke van links staat mij aan, met de blauw-oranje tinten... Bij deze waag ik mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke give away. Helaas passen mijn kids geen maatje 62 en 68 meer, anders ging ik zeker voor de shirtjes. Maar slabbetjes zijn hier nog wel erg welkom. Die met de oranje stipjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wil ook wel graag meedoen, voor het sock-monkey boek :-) Lijkt me leuk om met onze dochter te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil ook wel graag meedoen, voor het sock-monkey boek :-) Lijkt me leuk om met onze dochter te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi hoi, wat een leuke give away :0 Ik doe graag mee voor 't slabbetje met de blauwe olifantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Onder het motto 'het moet ooit de eerste keer zijn...' waag ik mijn kans voor deze give-away. Moooooie slabjes!
    lies.knapen ad gmx.net
    Ik kijk er al naar uit. Nu nog een beetje hopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik doe ook graag voor de slabbetje de dino of de oranje bolletjes of de ninja vind ze allemaal wel mooi :-) groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oooh, die slabbetjes! Ik zou graag eentje winnen voor mijn zoon (ook een Felix trouwens!) die nog altijd graag smost aan tafel. En stel dat hij toch plots tafelmanieren leert zal zijn broer ook content zijn!!
    Ik twijfel superhard tussen de ninja's, de olifanten of die schone oranje bollekes....

    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Amai, al die cadeautjes! Dat wordt een moeilijke keuze! Maar dat 4e slabbetje van links springt mij wel meteen in het oog. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh super! Ik waag mijn kans voor de blauw-met-oranje bollekes slab!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Twijfel, twijfel. Ja! Ik ga voor de allerachterste slab! Met het roze lint. En nu dus duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. joepie, ik doe ook mee! een bavetje kunnen wij hier altijd gebruiken en dan kan ik eens spieken hoe je die maakt. Ik vond de derde van onderaan de allermooiste, maar ik vond ze eigenlijk stuk voor stuk knapperds!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Voor mijn dochter van 6 die graag sokpoppen maakt, wil ik heel graag het sock monkey-boek. Eef heeft zelfs een bedje gemaakt voor haar sokpoppen.
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Het Sockmonkey boek... lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. O ik zou graag zo'n prachtige slab winnen! Vind ze allemaal mooi maar die met appels en peren het mooist. Maar ieder motief is welkom:)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Jaa ik doe mee voor zo'n prachtig slabbetje! Vind ze allemaal leuk, dus geen voorkeur.
    Mijn mail is: lindesafra@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh, hoe vrolijk hier,...
    Hm, een bavetje in PP, dat kan ik moeilijk aan mijn neus laten voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Het boekje ziet er fantastisch uit om heel wat cadeautjes uit te maken !
    Al lang een anonieme volger, maar nu waag ik toch maar eens mijn kans :-)
    (judith.pype(at)hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hey, het is moeilijk kiezen, maar ik vind het slabbetje met de olifanten ongelofelijk mooi. Waar haal jij de badstof hiervoor? Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow pas ik nog in dit lange rijtje? Ik ben fan van allemaal, maar kies graag de olifanten als ik win! Spannend...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. O o o! Een slabbetje! Zo'n blauwe, met van die bloemachtige dingskes. Of ooooo, de olifantjes. Of nee! De Ninjastof! Jaaa! De Ninjastof!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik wil wel winnen, nog een boeleke... maar da staat er niet tussen ;)...dus een T-shirtje in een klein maatje... of een bavetje met olifantjes voor da nieuw boeleke en voor de rest zullen wij zorgen!

    Liesbeth

    PS: ik ben ooit op vrijdag de 13de 13 jaar geworden, en ik vond da ge-wel-dig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh-oh-oh !!! Wat zou onze Oscar blij zijn met zo'n shirtje. Hij past nog in maatje 62; maar als je de 68 niet kwijt geraakt, no problem, daar groeit ie binnen de kortste keren wel in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zo super... ben gek van de slabbetjes. Als ik dan toch moet kiezen, graag de olifantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh leuk! Ik ga voor slabbetje 3,4 of 6, en eigenlijk een t-shirtje zou ik ook schitterend vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een bavetje om in te kaderen! misschien dat met die oranje dingskes op?
    Ik hoop hoop hoop, ze zijn allemaal mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wij gaan hier voor de bavet! Voor ons toekomstig kindje (haha, is nog ver weg!) en we kiezen voor een neutrale olifantenstofje. Tof joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nog een deelnemer. Ook ik kies voor de slabbetjes. Alle motiefjes zijn leuk, dus als ik zou winnen, aan jou de keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. helemaal gelijk sie,als wij winnen! dochter en zoon zijn nogal smossers, dus dan mogen ze smossen in (een coole!) stijl*
    riet
    rvda2010@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. hmmm, ik doe niet vaak mee met give-aways maar nu toch wel een keertje voor het boek, wij zijn absoluut sockmonkey-mensen maar het is er gewoon nog niet van gekomen om er zelf eentje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Waw, wat een prachtige slabbetjes. Ik wil ook wel een echte Oon is huis. Dus ik waag mijn kans voor een slabbetje (ik vind ze allemaal super dus verras me maar) of een t-shirtje maatje 62.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik hou zo van bloehoemetjes! En ik heb hier twee smossers in huis. Dat treft he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. oei oei, ik moet hier al ver naar benenden scrollen om ook een reactie te plaatsen. Maar zoals in het vorige bericht ben ik nog steeds evenzot van de slabbetjes. ik zie mijn zeverend metekindje er al mee rondparaderen :D
    De motiefjes die mijn voorkeur hebben: de schildpadjes!! of het fruit, de retrobloempjes! ofde oranje stipjes of de monstertjes natuurlijk :) Allemaal zo tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. oh leuk, nr 1 en dan appels en peren is wel super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Voor mijn beest van een dochter, ben ik zot op de olifanten maar soms durft ze ook een bloem te zijn, dus dan die mooie bloempjes slab.

    Ze zijn allen prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. sbaye01@hotmail.com13 januari 2012 om 23:25

    Vrijdag de 13de brengt me meestal geluk dus waag ik mijn kans!! Laten we hopen dat het slabbetje met de olifantjes mijn richting zou uitkomen...

    Groetjes,

    Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ons derde kindje wordt verwacht in april en dat kindeke mag ook wel eens iets nieuws krijgen vind ik. En dan is iets uniek wel superplezant. Daarom doe ik graag mee voor het olifanten of dinobavetje of voor het shirtje (maat maakt niet uit, hij/zij zal ooit wel in een 62 en een 68 groeien lijkt mij :))

    BeantwoordenVerwijderen
  81. ooh, 1 van de gebloemde slabbetjes! Zeker weten! Wat een leuke giveaways heb je! En je blog is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Met een smossende peuter in huis kunnen we niet genoeg slabbetjes hebben, die 3de van links vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hier ook fan van de slabbetjes en wel van nummertje 6 vooral! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hmm, maar die met bloemetjes zijn ook mooi... :p kanniekiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oooh ik ga voor de slab,
    Liefst de blauwe met bruin er in ik hoop dat je snapt wat ik bedoel het lijken bolletjesachtige dingen er op !
    Iets van jouw in huis hebben zou super zijn al je dingen zijn prachtig !
    Hopelijk brengt jouw jarige mij geluk !
    Lieve groeten iris

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Onze kleine man heeft al apenstreken genoeg, maar eens de rust uitstralen van een olifant of geruisloos zijn als een ninja zou wel leuk zijn. Of opt gemak alle autootjes tellen... Fijn fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Tof! Ik doe graag mee voor de olifantjes-slab. De olifantjes omdat ik een olifantenfan ben en vanaf februari zullen we hier volop slabbetjes kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Zo mag het nog wel een paar keer vrijdag de dertiende zijn. Ik doe mee! Voor een slabbetje (misschien bij voorkeur het eerste van rechts, maar eigenlijk maakt het niet uit, 't zijn allemaal mooie motiefjes). Of voor een T-shirtje maat 68 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. wow, wat een verwennerij!
    Ik doe graag mee voor een jongensslab.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Veel mooie dingen maar ik ga toch voor het t-shirtje. Niet voor mijn kroost maar voor een pasgeboren tweelingjongetje. Voor zijn tweelingzusje is er keuze te over aan meisjesstofjes maar dit mooie autostofje zou nu eens heel leuk zijn voor hem zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. oooh zulke mooie dingen. Moest ik winnen dan zou ik graag het shirtje winnen! Onze net geboren zoon, zal u dankbaar zijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Super. Was al aan het hopen op een give away. Ik waag graag (tussen de velen) mijn kans voor een slabbetje.
    Ze zijn allemaal mooi. Maar liefst iets voor mijn stoere jongen van twee weken oud. Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Super. Was al aan het hopen op een give away. Ik waag graag (tussen de velen) mijn kans voor een slabbetje.
    Ze zijn allemaal mooi. Maar liefst iets voor mijn stoere jongen van twee weken oud. Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Aangezien ik een absoluut knuffel-gek ben, doe ik graag mee voor het sockmonkey boek. Dat t-shirtje steekt anders ook mijn ogen uit, maar ik ken de maten van mijn neefjes niet, dus laat ik het voor wat het is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hallo. Mijn zus is zwanger van de eerste. Ik zou het leuk vinden haar een van de groene slabjes te geven. dat is echt haar kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. leuk leuk leuk! Flore wil graag zo'n HIP slabbetje van jou! En ze is fan van de bloemetjes ... alé mama ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik waag een gokje voor de slabben, dat met het roze lintje ... welk ander kleur?!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik waag een gokje voor de slabben, dat met het roze lintje ... welk ander kleur?!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wauw zo'n schoon bavetje wil ik ook wel! het maakt niet uit welk...ze zijn allemaal even schoon!
    milie's

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Met 2 zeveraarkes in huis is de keuze snel gemaakt: een bavetje! Maar welk... hmm... na rijp beraad kiezen we voor nummerke 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Prachtige bavetjes, mijn kersverse nichtje Lucille zal ze met veel plezier besmossen, mijn eigen kinderen weigeren dat nog aan te doen (tenzij voor spaghetti?).
    De linkse bloemekes zijn schitterend !
    Fingers crossed !
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  102. lientjepralientje14 januari 2012 om 10:19

    super, oon! zo zonder baby in huis, maar wel met een 4- en 6-jarige, zie ik dat boekske wel zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. woehoe, wat een leuke give-away...ik ga voor slabbekes: dat met de oranje bollekes of de olifantjes! Zal allebei mooi staan bij ons adoptiekindje dat er ooit komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Zo moeilijk kiezen! Ik ga toch voor een shirtje gaan , maat 68 aub!evivandenbrande@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  105. oh plezant zo van die give aways!En dan nog van Oon!
    tshirtjes vind ik heel mooi maar mijn zoontje zit net aan maatje 74. Slabjes daarentegen kan hij altijd gebruiken. De olifantjes en het vierde slabje van links te beginnen vind ik de mooiste.
    spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. supertof!!
    Ik vind alles mooi, maar doe liefst mee voor het t-shirtje!
    Maatje eigenlijk om het even...
    Bedankt al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. toeme da's kiezen tussen schoon, cool, lieflijk. ik ga voor't praktisch schoon: de bavet. Liefst die met de olifanten op, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit, als ik maar win ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Mooi mooi mooi! Ik doe graag mee en ga dan voor het t-shirtje in maatje 62. :-) (zwangermei2012@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik doe heel graag mee... maar kan idd ook niet kiezen of ik een slabbetje of een t-shirtje (maatje 62) zou willen winnen... ze zijn beide zo schattig! :)
    Het appeltjes en peren slabje vind ik super...

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Joepiii!! ik zou graag die met de fruitjes willen! zo'n heb ik er nog niet! liefs Elinemien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Gunst! Ik zou graag een kans wagen voor het allereerste slabbetje (bloemetjes en roze bandje). Maar alles is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Zo'n slabbeke zie ik wel zitten ;) En ze zijn allemaal zo schoon! Dus moest ik winnen, dan moogde gij kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. oewww, alles staat mij wel aan (supertmooie maaksels)! Maar bij gebrek aan kinderen, zie ik dat boek wel zitten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik vind de t-shirtjes het leukst! En liefst een maat 62. Maar eigenlijk is alles mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Een slabje voor mijn petekindje: welke? Ze zijn allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Zo de MAX!!!! ik doe mee voor een slabbeke!! Motiefje maakt niet veel uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Mooi al die kleurtjes, maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor de oranje stipjes. Maat met een ander slabbetje ben ik ook al blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Oooo ik doe ook mee! Voor het boek! Dat gaat zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik doe mee voor het shirtje maat 62, met twins op komst zijn babykleertjes altijd welkom! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Voor de leut doen we mee voor pakje 3 in maat 68, daar gaan we iets langer geniet van hebben dan van een 62, ons meisje is toch al 3 maand :-)
    Liefs,
    Veerle
    http://v-eeeeertjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Dit is mijn eerste reactie op een blog... gewoon omdat ik het deze niet kan weerstaan om eens te laten weten hoe leuk ik je blog vind!
    Ik hoop dat we nog lang kunnen genieten van je schrijfsels.
    Oja, ik ga voor de slabbetjes, maakt niet uit welke...

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Super Give away! Ik waag mijn kansje voor het boek en een slabje :). Ik vind nummertje drie en vier van links te beginnen en de ninja's heel erg mooi!
    Groetjes,
    Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Onweerstaanbaar... dus ook wij zouden graag meedingen voor ... ninjaslab, olifantenslap of kastelenslab (want die hebben onze 3 jongens gekozen :) )

    En dan kunnen wij nu beginnen duimen, vingers kruisen, tenen kruisen, kaarsjes branden, ... hopend op een fantastische vrijdag de 13e :)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Amaai een echte "Oontje" slab ... ja, daar wil ik zeker voor gaan!! Ons baby'tje "op komst" zal zeker schitterend in zo een pracht stuk!!
    Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. ik ga ook voor de slabbekes :-)
    Omdat mijn dochter van 6 maand graag smost zijn slabbekes altijd handig!
    Die met de olifantje en de derde van links vind ik alletwee evenmooi dus maakt niet zoveel uit :-)
    Merci alvast!

    lien@whitewood.be

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik ben zeer zeker een sokkenmens, ik ding mee naar het boekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. mag ik voor meneertje J de bavet met Ninja's, olifantjes...eigenlijk maakt het niet uit, ze zijn allemaal erg mooi. en dan heb ik geen excuus meer om niet zelf ook eens aan te beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik doe ook graag mee! mijn zus bevalt binnenkort van mijn petekindje, een jongetje. Ze zou dus zeker content zijn met bv het t-shirtje of een slabbetje voor jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik doe mee voor een slabbetje! Het maakt mij niet uit welke, ze zijn allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wij zijn wel sock-Monkey mensen!
    Hier thuis liggen bergen sokken zonder maatje (een mens vraagt zich op den duur af of de wasmachine een van de twee sokken opeet, zoveel losse sokken liggen er hier).
    En het lijkt me erg fijn om er dan knuffels van te kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Zo'n t-shirtje is prachtig! Helaas te groot en niet-mannelijk kind hier in huis. Maar wel een vriendin met een vers ventje dat in het ziekenhuis nog wat sterker moet worden. En die dus wel wat verwennerij verdient! Nu hopen dat we winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  132. heel leuk!
    ik vind de olifantenslabber het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. ik doe graag mee voor een slabbetje :) liefst het lichtblauwe met de "bloemen" op. Mocht dat er niet meer zijn dan mag je zelf kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik doe mee!!! Want van slabjes kan ik NOOIT genoeg krijgen... dus ik ga voor nr 1 en de stofjes die 'k mooi vind zijn; Her bloemmetjes petit pan-stofje. En de olifantjes***

    BeantwoordenVerwijderen
  135. moest ik iets winnen, graag een slabje! ze zien er allemaal heel mooi én nuttig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Allemaal bruikbaar... ik doe mee !! Welk is om het even als ik maar win ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  137. waw ... zoveel reacties ... een slabje winnen lukt vast nooit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  138. "och! met en roze lintje! Roze is mijn lievelingskleur!" dixit mijn oudste dochter toen ze meekeek. Wij doen dus graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. super mooi allemaal! het olifantslabje vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Oh Oontje ik ga graag voor de oranje bolletjes (3de van links). Al zijn ze allemaal even mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Zo'n echt jongensslabbetje zou hier heel welkom en goed bruikbaar zijn. Ik vind het dinoslabbetje echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. omdat ik vind dat ik de laatste tijd al veel te veel cadeautjes heb gekregen van andere bloggers vind ik dat ik niet echt mee mag doen.
    moest ik meedoen zou het een bavet zijn. maar ik doe dus niet mee...
    ge zijt veel te goed! ge gaat weer iemand zo blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. ik ben helemaal weg van de bavet met oranje stippen, zo mooi flashy en laat mijn kinderen nu net zo goed met deze kleurencombi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik kan niet kiezen tussen die slabben zulle, ze zijn allemaal om te mooier. En aangezien ik nog niet weet wat er in mijn buik zit, maakt het ook niet uit of het een jongens-of-meisjesslab is. Het T-shirtje met de auto's is ook keischattig, en baby 2 moet beide maten nog door dus dat maakt ook niet uit. Hoewel, toch maar liever maat 62, maat 68 zal pal in de herfst-winter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Oh na al de werk-stress op vrijdag de 13de, zie ik een leuke give-away. Er zijn al veel reacties geweest, maar ik ga toch ook nog een kans wagen. Ik vind ze allemaal zo mooi,maar als ik echt moet kiezen het bavetje met de oranje bolletjes (derde van links) voor mijn meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. O ja, ik waag een kans op de girafbavet.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. wauw! al is het dan geen vrijdag de 13-e meer, maar ik doe toch nog graag mee voor een shirtje, geen voorkeur voor een maat, het ventje in kwestie moet nog geboren worden..

    Sol (ik ben al volger maar kan hier om onduidelijke redenen niet inloggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Omdat er hier in april een ukkepukje bijkomt dat rond ca. oktober aan de vaste voeding via rapley gaat beginnen, is een bavetje hier zeker welkom. De olifantjes vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Een slab met olifanten op. Omdat Sientje altijd heel lief O-LIE-ta zegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Nooit genoeg slabbetjes. Nr 1,2, 3, 4 of 6 van links te beginnen. Kan niet kiezen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Woow, dat is laaaaaang naar beneden scrollen om hier nog een 'ik doe mee'-reactie tussen te plakken! Ik doe dus graag mee voor zo'n T-shirtje, maatje 62, t is hier weer van babyboom, ziet u? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Hey! Ik heb nog niet zo lang geleden het blogland van de creatieve moeders ontdekt en kan alleen maar een 'wauw' uitstoten bij het zien van al die mooie maaksels. Mmm 2 redenen waarom ik misschien wel zo'n cadeautje verdien: (1) Op vrijdag de 13de, 6 jaar geleden, begonnen mijn man en ik een relatie. (2) Ik verwacht binnen een maand mijn tweede kindje...

    BeantwoordenVerwijderen
  153. wauw, wat een prachtigheid. ik waag graag een kansje, vind de slabbetjes helemaal leuk, de ninja's lijken me geweldig voor mn kleine jongen (al is het moeilijk kiezen) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Jeuj, superfijn! Ik had mijn oog al snel laten vallen op het fruitslabje maar die met de bloemetjes vind ik ook errug mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Yeppie!!! Ik doe mee!!! En dan het liefste voor de achterste slabbetjes. Maar dat durf ik haast niet te vragen.... ik heb namelijk een tweeling ;-) We zien wel!!! Vel succes met de give-away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Hallo, ik ben juist fiere oma geworden van een kleinzoon. Een t-shirtje of slabbetje komt altijd van pas. Misschien win ik wel eens ?
    De shirtjes zijn echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  157. leuk, zo'n vrijdag de 13e give-away :-) en ammaai zoveel keuze, zowel de ninja of olifantenslab als de t-shirt maat 62 of 68 zijn heel welkom voor onze zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. mooi!!!! ik doe mee voor de geel-groene kastelen slab!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wat een leuke give-away!Jammer genoeg zijn de shirtjes te klein voor mijn kleinste ventje. Ik ga voor de slabben; olifanten of dino's!

    Krullerien
    krullerien at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik wil niks winnen, want ik heb geen babies meer, maar dat is wel tof als er veel reacties staan, dus gewoon om te zeggen: mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik doe me voor de olifantenslab!

    De buikbaby heet hier voorlopig nog "olifantje", dus als we tegen zijn geboorte (voorzien over 6 weken!) nog altijd geen naam hebben, blijven we hem gewoon zo noemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Oh oh oh, ik doe graag mee voor het babytshirtje maatje 68 (en anders ben ik met een slabbetje ook wel blij voor onze kleine man). En nu fingers crossed...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Waaw! Mooie dingen te winnen. Geen wonder dat er al 166 reacties voor mij zijn... Toch nog even mijn kans wagen. Want wie niet waagt, wint niet hé.
    Ik zou gaan voor één van de slabjes. Maar welke? Ik laat jou kiezen tussen: (van links naar rechts geteld) slabje 1 (met de mooie bloemetjes), slabje 5 (dino's?), slabje 6 (olifantjes) of slabje 7 (fruit).
    En nu maar hopen dat ons Nina binnenkort één van die geweldige slabjes mag vuil maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  164. wauw maatje 68 zou hier perfect passen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik doe graag mee met je Give away!
    Ik vind het bruine slabbetje met bloemetje lekker retro en super leuk!
    Groetjes Judith (jokidoki.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik zou ook bijna zeggen, ik doe niet mee, wegens geen baby's meer. Maar laat er nu net zo'n klein petekindje zijn dat wel in t-shirtje maat 68 zou passen. Dus bij deze waag ik mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  167. ooh! zo mooi! dat klein geweld hier in huis kan nog wel in een maatje 68, dus laat maar komen! Hoe doe je dat toch? zoveel maken en zoveel weggeven? ongelooflijk!
    Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Oeh, wat een leuke spulletjes!

    Slabjes kan ik hier op het moment niet goed genoeg hebben (leuk joh, die rapley methode) en ben ook een fan van het fruit. Hoewel ik denk dat de petit pan het misschien beter uithoud onder de etensvlekken..

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Geweldige dingetjes weer :)
    Ik ga voor de slabbetjes (degene met de ninja's vind ik het leukste)

    vanhove_evelien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Oh, zo mooi! Het olifantenslabje springt er een beetje uit voor mij, maar alle anderen zijn ook om ter schattigst. Dus mocht ik winnen, maakt het voor mij niet zo veel uit welk slabje het is.
    Het gaat dan alleszins recht naar mijn nichtje Nona die op vrijdag de 13e net haar eerste verjaardag gevierd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ik doe mee, nummer 1, één van de slapjes dus. Liefst met een jongenstekeningetje. De zoon zit in zeverperiode en at beter dan een mooi slabbetje om de t-shirt langer dan 5 minuten droog te houden?

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Wat een leuke ontdekking deze blog! Net als zovelen vind ik de olifantenslab of het truitje maat 68 het leukst....de kans is klein, maar je weet maar nooit...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Altijd al zo'n sokaap willen maken, dus yes, ik doe mee voor het sock monkey boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. ik doe zeker mee, voor mijn zevermanneke kan ik altijd slabjes gebruiken. Ik ben fan van olifantjes en peertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Tof! Onze zoon is net 4 maanden en heeft vandaag zijn eerste groentepapje op. Joepie jochei! Ik doe graag mee voor een slabje (vind ze allemaal mooi, vooral die met blauwe badstof) of een T-shirtje (mag 68 zijn, want we hebben hier al een grote zoon).
    En nu nog winnen...

    BeantwoordenVerwijderen