Zet u schrap. Het échte aftellen is begonnen.

dinsdag 21 februari 2012


Het nadert! Het nadert! U kijkt er, zo lees ik, net zo hard naar uit als wijzelf. Van Katoen zit onder ons vel, en onder dat van vele enthousiaste vrijwilligers en sympathisanten, dat is zeker. Dat wordt afkicken na 14 april.

'Maar wat gaat daar nu precies allemaal gebeuren?' vraagt men ons steeds vaker. Awel, vanaf vanavond kunt u alles terugvinden op de Van Katoen site. Check het programma en rep u als de vliegende bliksem naar de workshops, als u een doe-mens bent, tenminste, dat zijn naaivaardigheden wel nog wat wil aanscherpen. Indien niet, geen nood. Het wordt een langgerekt feestje. Mark my words.

Die workshops, zegt u, moet ik daar snel voor zijn? Vast wel, mijn beste lezer. Kijkt u eens naar die namen! U wordt begeleid door de crème de la crème. Zag u trouwens ook dat we uw klein mannen absoluut niet vergeten zijn? Kinderworkshops waar uw bloedjes hun creatief hartje kunnen ophalen, onder leiding van klinkende namen als mevrouw Vlijtig en mevrouw Lily-Balou zelve.
Is jouw kind nog wat te jong om alleen een workshop te volgen? Niet getreurd, de mensen van De Banier bieden twee (groot)ouder - kind workshops aan waar jullie samen aan de slag kunnen gaan.

Is jouw kind met geen stokken aan te porren tot een workshop? De kinderrandanimatie biedt je kroost vast wél iets wat zijn of haar goedkeuring weet weg te dragen. Terwijl jij een workshop volgt, of de shops leegkoopt, laat je je kroost er even zijn hart ophalen. Met papa in de mannenhoek wordt het een onvergetelijke dag voor het hele gezin.


Benieuwd naar wat er nog verder te beleven valt? Neem dan zeker een kijkje bij de collega's!

11 opmerkingen:

  1. Helaas helaas, ik kan er niet bijzijn. :( Hopelijk volgende keer wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heb me zojuist ingeschreven. Ik ga gewoon vanuit Nederland een weekendje naar Gent komen en leuke workshops volgen. Dat lijkt me wel wat. Tot dan!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit waanzinnig zeg! En nu maar hopen dat ik en mijn zus niet te laat waren met inschrijven voor de fotografie workshop.Wij maken er ook een gezellig weekendje Gent van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat geweldig! ik heb me ingeschreven. ik hoop op een plekje, maar ga in ieder geval lekker een dagje op pad naar gent. zonder man en kinderen, mamma gaat handwerken ;)
    ik vind het echt ongelooflijk wat jullie allemaal voor elkaar krijgen, wat een boel leuks bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben nu al prachtig werk verricht. Kan alleen maar beter worden. Zo'n feestje dat dat wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn respect voor jullie groeit met de dag! Top-wijfies zijn jullie, stuk voor stuk! Dat wordt een succes jong die 14e april!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik schreef het al een paar keer, jullie zijn te gek voor woorden...de vibes spatten van mijn scherm, het ziet er gewoon fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor jullie aanmoedigingen en enthousiasme! Zonder jullie zou het lang niet hetzelfde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen