Kinderpret verzekerd!

dinsdag 10 april 2012


Op 14 april lezen wij niet zelf. Nee, nee, wij laten ons voorlezen. Door mensen met een hart voor boeken. Mensen die spannend kunnen vertellen. Meeslepend. Tot je helemaal in het verhaal zit. Ah ja, u had toch niet gedacht dat we niet aan uw kroost hadden gedacht? De hele dag door lezen mensen vol overgave uit door hen met liefde gekozen (of zelfs zelf geschreven) boeken.

Het volledige programma vindt u hier.

lezers
boeken

Uw kindertjes kunnen daarnaast ook terecht in de kinderhoek, waar Veetje op geregelde tijdstippen korte kinderworkshops begeleid. U kunt daar ter plekke voor inschrijven. Maar ook bij de andere kinderworkshops zijn er nog enkele plaatsjes vrij.

En waarom eens niet de toer van het museum doen? En tegelijk deelnemen aan onze Ninja zoektocht? Of je nu een ware speurneus bent of niet, iedereen krijgt een prijs.

Dus mocht u nog twijfelen, neem ze gerust mee, die kindertjes van u. Wedden dat ze doodbraaf zullen zijn?

www.vankatoen.org

13 opmerkingen:

  1. ik heb deze boeken gelijk op het lijstje gezet om de volgende keer te lenen bij de bibliotheek! wat een leuke boeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Behalve eentje heb ik dezelfde boeken in huis als jou. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei plezant! Zooo spijtig dat we er niet bij kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het boek van mannetje koek is hier ook een topper! Vooral de schaal met erwtjes en bolletje kaas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik neem ze zeker mee, de meisjes dan toch. Die kijken er zo naar uit! En door dat super kinder aanbod, vrees ik dat ik ze bij momenten nog ga moeten 'zoeken' tussen het volk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Behalve het boek van het koekje hebben wij ze ook allemaal. Het koekjes boek moet ik toch ook een zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom zowieso. Weet alleen nog niet of ik mijn kroost ga meenemen. Maar misschien moet ik het gewoon doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, Otje!! Heb ik hier nog in mijn eigenste oude versie liggen, van toen ik zelf nog werd voorgelezen...
    En mannetje koek is hier ook een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Otje. ik was nog aan het denken welk boek ik na pluk van de petteflet aan zoonlief zou gaan voorlezen. je hebt het raadsel voor me opgelost! danku oon... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Ik heb u precies nogal verwaarloosd de laatste weken, maar ik kom snel weer bijlezen!

      Verwijderen
  10. Marc de Bel onder de arm en zo gans het MIAT dweilen :) Hier ook concentratieproblemen, of eerder de foute focus, mijn hoofd loopt over van Van Katoen, olé!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lientjepralientje12 april 2012 om 00:01

    oh!
    was van plan in de voormiddag te komen, maar... zal keihard mijn best doen om mijn gasten van pieter gaudesaboos te laten genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lientjepralientje12 april 2012 om 00:03

    of 'vos en haas'...
    gdvr, jullie maken het ons toch wel zéééééér moeilijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen