Kleur op tafel

vrijdag 13 april 2012


Als ik nu nog aan 'den uitzet' zou moeten beginnen, dan wist ik wel waar ik mijn lijst zou leggen. Kleine Zebra reflecteert perfect mijn drang naar kleur. Selectief in huis, maar zéker op tafel.

Voor de bekers van Rice heb ik al lang een zwak. Ik zag ze overal, maar kocht ze nooit. Een beetje verlangen is ook deel van het plezier. Maar toch, die kleuren, ik moést ze hebben. En of ze ons hier vrolijk maken!

Sap, melk, water, fruitsla én ijsjes. Zo veelzijdig zijn ze. Mét prachtige lepeltjes erbij.

rice

Uùùùuren kan ik hier spenderen. Zorgvuldig kiezen. Mandje volladen. Cadeautjes. Voor vrienden. Kleine vriendjes. Kindertjes. Mezelf. Het belooft hier een zalige zomer te worden.

6 opmerkingen:

  1. Zalig, al die kleuren! Ik heb enkel nog maar de lepeltjes van Rice, en er wordt ruzie voor gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het daar helemaal mee eens. Rice is fantastisch en De kleine zebra al helemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, die kende ik nog niet. Heerlijk al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rice is leuk voor al dat kleurig keukengerei. Hier werd er met Pasen een lading kleurige mini opbergdoosjes in de vorm van autootjes geleverd. Ik had er zelf meer plezier aan dan onze kleine mijnheertje voor wie ze bedoeld waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Rice bekers kleuren elke dag onze tafel! ze zijn echt super...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad om hebberig van te worden: alles daar is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen