Kolini Stockholm

zondag 1 april 2012


Er is maar weinig Scandinavisch design dat mij niet kan bekoren. Toen ik bijgevolg, op zoek naar een cadeautje, deze kopjes spotte bij Huiszwaluw, wist ik meteen: deze zijn van mij.

Koloni Stockholm heeft wel nog meer fraais in het assortiment. In België vind je online hier een klein assortiment.

koloni stockholmkoloni stockholm

De paashaas zal de kopjes hier volgende week afleveren, gevuld met allerlei lekkers. Met Pasen krijgen de kinderen hier namelijk geen speelgoed. Wat brengt de paashaas bij jullie?

29 opmerkingen:

  1. chocola! Ook geen speelgoed.
    Daar kijken ze niet naar.
    Ik had die kopjes ook al gezien en niet gekocht. Ik zal eens bij jou op de koffie koen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier brengt de paashaas ook alleen maar chocolade ... de haas heeft geen zakken dus die kan geen speelgoed meesleuren zeg ik maar altijd!
    Die kopjes zijn wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons verstopt hij chocolade Eieren in de tuin! En dan is het genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chocola, ook geen speelgoed! Het is ook al gebeurd dat de chocolade in een kopje zat. Deze zijn wel heel schoon zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chocolade eitjes in de tuin en een paasbrunch vind ik meer dan genoeg. Prachtige bekers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze ook in mijn handen gehad en niet gekocht :(
    Hier enkel chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die appels vooral erg leuk maar we zijn momenteel vooral bezig met het opruimen van spullen dus moet er maa rniet te lang naar kijken! Ik geloof trouwens niet dat de paashaas hier wat gaat brengen maar je weet het nooit natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. enkel chocolade hier, en paasklokken kunnen ook niet anders brengen, heb ik ze wijsgemaakt, want ze zouden naar beneden vallen. ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De paashaas brengt enkel chocolade eitjes, en neemt ook tutjes mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En lezen de kinderen je blog niet? Arne is mijn grootste fan. Mooie kopje trouwens ;-) Paashaas brengt bij ons alleen eitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oudste is een weekje weg en de andere twee, die gaan nog niet actief op zoek :) Maar anders zou het zeker ook niet veilig zijn.

      Verwijderen
  11. ik ben anders ook wel zwaar fan van die scandinaviërs, prachtige bekers!. Hier zijn het de klokken die chocolade eieren brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. eikes een een nieuw schupke voor in de zandbak, want die zijn meestal op een jaar tijd versleten..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel vrolijk bij elkaar, die appels en peren! De paashaas brengt eitjes op school en bij Oma oma. Dat hij thuis niet ook nog een keertje langskomt vinden ze (voorlopig) niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ok, ik MOET naar de huiszwaluw! Ik wist helemaal niet dat die Koloni Stockholm verkochten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De klokken brengen enkel chocolade eitjes mee uit Rome, voor speelgoed zorgt de Sint wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schoon tassen! Bij ons alleen eitjes, hopelijk in de tuin, alleen weten we nog niet hoe dat te fixen, vermits we geen gordijnen, maar wel gigantische vensters met uitzicht op de tuin hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook alleen chocolade. Als het weer ene beetje meezit, mogen ze in de tuin gaan zoeken :-)
    En heel leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier klein kadootje en (bijna geen) chocolade vanwege melk en noten allergie. Oh die tassen wil ik ook :-)

    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Handgeschilderde hardgekookte eitjes om op te eten aan het paasontbijt, nadat er eerst een competitie is gehouden wie het hardste ei heeft (dus wiens eierschaal het langste ongeschonden blijft als er 2 eitjes tegen elkaar worden geknutst)
    En ook wat chocola natuurlijk. De zoektocht is toch een belangrijker item dan wat er gevonden wordt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. knappe kopjes! Hier brengt de paashaas ook geen speelgoed. Zie je dat konijn al met een pop zeulen? wat een werk zou dat beestje nie hebben! Ik verstok de eitjes in de tuin, maar wat ik er wel bijstop zij nzo kleine spulletjes zoals een paar vellen nieuwe stickers (da kind plakt graag) en ik heb zo een zoek-ei gekocht. zo een eitje dat roept om hem te zoeken. That's it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een zoek-ei. Hilarisch! Dat zouden ze hier zeker leuk vinden.

      Verwijderen
  21. Super mooie koffietasjes... gezellig! Hier ook alleen maar eitjes en geen speelgoed! De paashaas mag de job van die goed heilig man niet af nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook alleen eitjes hier...en piepkleine knuffeltjes van de Hema. Ik snap je liefde voor die tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sjieke taskes...doen me denken aan die gezellige retro-scando-taskes van mijn 90jarige moemoe, die binnenkort mijn huis gaan opvrolijken!

    Bij ons brengt hij ook enkel chocola!

    Of nee, wacht, vorig jaar bracht hij ook 2 diadeemkes met Paasoren en 2 zalige taskes, gevuld met chocolaatjes, maar dat is omdat de paashaas eens een specialleke wou doen, want ja hij versiert graag vanalles (zie vrije interpretatie van het boek van 'Piep, het is Pasen' van Liesbet Slegers).

    Enne, ah ja, 't jaar dervoor waren het 2 paasboeken. Kwestie van niet te overdrijven met de chocola en toch een te verantwoorden pakske te laten brengen door dienen haas aka klokken.

    En dit jaar? euh, daar zijn we zelfs nog niet uit, maar ik vind uw taskes echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hier ook alleen chocola. Bij oma komen er ook hard gekookte eitjes omdat het dan langer duurt eer alles gevonden is en we niet bergen chocolade willen overhouden.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bij ons ook enkel chocolade. ben blij te lezen dat dat bij velen nog zo is! Vele klasgenootjes van Valentine krijgen echt speelgoed en ik vind dit echt verwarrend voor de kinderen!

    Hoe leg je aan een zesjarige uit dat de paashaas bij haar enkel chocolade brengt en bij haar klasgenootje SUPERLEUK speelgoed.

    Ik vind ook dat de Paashaas/paasklokken chocolade moeten brengen en de Sint zorgt wel voor het speelgoed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Onze Lou lust geen chocolade :D Ik denk dat we voor het Paas-gevoel toch wat eitjes zullen verstoppen en misschien zoals Liezewiezewoes doet een paar kleinigheidjes. Huiszwaluw is zo'n leuke winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier brengt de paashaas chocolade eitjes en ook wel altijd iets van buitenspeelgoed. Dit jaar skeelers, een skateboard en een waveboard. Maar dat kon even goed een nieuwe bal of wat zandbakvormpjes zijn.

    BeantwoordenVerwijderen