Polkadottopje give-away

maandag 23 april 2012


Zondagnamiddag. Terwijl de regen met bakken uit de hemel valt produceer ik een zomertopje. Op basis van een topje dat een lijfje kan huisvesten dat twee keer zo breed is als lang. Volgens mij bestaan dergelijke kindertjes niet, maar soit. Ik vernauw. Drastisch.

Zondagavond. De dochter heeft een topje waar ze in kan. Maar dat is ook alles wat erover kan worden gezegd. Het past enkel als we er een wasknijper bijhalen. Niet echt ideaal qua draagcomfort, methinks.

Nog zondagavonder. Ik stik een tweede topje, ongelofelijk smal. Dat lijf van haar, soms denk ik dat het nog eens gaat breken. Maar het past. Zonder wasknijper.

Nu zit ik met een topje waar ik niets mee ben. Wat een 116 zou moeten voorstellen en past voor kindertjes met een borstomtrek van 60 cm. Dus, als u een kindje kent dat met zo'n topje zou staan, schrijf het dan hieronder neer en ik stuur het op. Reageren kan t.e.m. dinsdag 1 mei.

topjes

Niets verkeerd mee, zegt u?

polkadot topje

Zij is niet de enige die de hulp van wasknijpers inroept.

beetje te groot

Stukken beter.

topje

Zelf proberen? Hier vindt u alles wat u nodig hebt.

43 opmerkingen:

  1. We zijn trouwens net terug uit het ziekenhuis. Ons meisje heeft opnieuw een buisje in dat oor waar ze zoveel moeite voor deden om de perforatie te dichten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een nichtje van mij zou er mooi mee staan!!!!
    groetjes daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel graag ... als in 'ik doe heel graag mee', want heb een metekindje dat ik hier een ongelooflijk plezier kan mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij komt de borstomtrek van ons bijna 5-jarige dochter heel dicht in de buurt van die 60cm. We zouden er heel blij mee zijn, zo'n prachtig topje... En laat de zomer dan maar komen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh het kindje waar ik tante van ben zou daar prachtig instaan !
    Ik doe dus graag mee !
    Leuk model !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah, mijn dochter van 4 zou al aardig in dat topje passen... (met haar vlot 22kg). En die polkadotjes zouden het verdriet om de teloorgegane polkadot flamencoschoenen al ietwat verzachten (ja, de drama's uit het leven van een vierjarige)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi topje! Maar ik ga niet meedingen, want net hetzelfde probleem hier, veel te smalle dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Mijn meisje zou het prachtig staan en haar mama is gek op polka dotjes dus allebei blij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn zus heeft twee meisjes... Het is helemaal haar soort stofje! Ik waag dus graag mijn kansje voor mijn zus haar meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi in rood met witte stippen! Maar helaas te groot. Zal zelf wel naaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja! Kato past daar zeker in. En als het Kato niet past, dan Lotte vast en zeker, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe wel mee! mijn schoonzus haar kindeke gaat daar helemaal in passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi topje! Met een aantal vriendinnen met dochters is er vast iemand bij waarvoor het topje als gegoten zit! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hier twee meiden, en ik schat dat één van hen dit vast past, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem echt supergaaf!!!!
    Mijn dochter heeft ook dezelfde maat, maar een normaal postuur. Helaas ligt ze nu in bed dus ik kan niet meten!
    Maar prachtig gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, wil ik hebben....dus ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lies, volgens mij past dat voor Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh das jammer... t zal hier veel te groot zijn :-( en t is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zooo schoon... Maar helaas ook te breed voor onze meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee, past perfect rond het bolle buikje van mijn dochter denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi topje! Hier eentje die ook wel een 116 draagt, maar borstomtrek 54 cm, helaas... 't Is wat hé, die smalle meisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk (hoop) dat dit wel past voor ons missken en doe dus heel graag mee aan de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee! Amélie zou daar beeldig mee staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onze grote prinses zou daar hééééél content mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is wel schoon ... spijtig dat ik geen dochters heb (of zou ik er nog in passen) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier alleen maar smalle zonen, twee maal een njet ... maar wel heel leuk hoor, die polkadotjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik heb wel een smal nichtje dat daar heel blij mee zou zijn!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mijn smalle 7-jarige zou daar perfect in passen!

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Laat maar komen! Zo'n leuk topje ziet onze jongste hééééél erg graag!
    groetjes,
    Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh, wat mooi! Mijn bijna 5jarige dochter gaat er perect inkunnen. En mijn mollige anderhalfjarige dochter zal ook niet lang ne wasknijper nodig hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oooh smelt! Anna zou er prachtig mee staan! We doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. het perfecte topje voor mijn oudste dochter met borstomtrek ~ 59 cm moet dat goedkomen lijkt me!
    ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ideaal voor Yerma.... ik doe mee! zalig mooi topje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik ben meter van Amelie en ze zou hier prachtig mee staan! Een heel vrolijk meisje en vrolijke kleurtjes en bolletjes = perfecte match ! Groetjes,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Héél mooi, ik doe mee. En als 't niet past voor de grootste, dan zal de kleinste zeker geen wasknijper nodig hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou graag medoen, ik dank dat mijn dochters van 6 en 4 er voor zullen vechten! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zelf heb ik zo geen meisje, maar... ik ken er wel een (of een paar), maar denk dat vriendinnetje van zoonlief er prachtig mee zou staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag doe ik mee, Mijn oudste dochter zou het vast passen, is niet zo smalletjes aangelegd ;) en mijn jongste wellicht over een paar jaartjes....

    Het zou toch leuk zijn een topje van 'oontje'

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Love the red with the white polkadots! And those yellow pants you made----lOVe, lOVe, LOVE!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik denk dat het wel één van mijn twee meisjes moet passen :-) en ik was net op zoek naar stof rood met witte stippen!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen