Strijken maakt blij

dinsdag 3 april 2012


Er was een tijd dat ik mijn strijk liet betijen, tot mijn strijklade niet meer dicht kon en ik echt niet anders kon dan de berg te lijf te gaan. Sinds ik naai strijk ik meer dan ooit te voren, en ook met meer plezier. Er zit namelijk altijd wel een nieuw stofje tussen, of er moet iets geflockt of geappliceerd worden. En het plezier om uw eigen maaksels te strijken, dat blijft precies. Naaien en strijken, die twee gaan dan ook hand in hand.

Er was ook een tijd dat ik foeterde op applicaties, maar these days are over. Ik las namelijk eens aandachtig de handleiding waar proper stond uitgelegd dat je moet wachten tot het volledig is afgekoeld voor je eraan begin te prutsen. Moeilijk dat dat is, wachten. Maar het loont. Hier nog met verprutste randen, vandaag gewoon heeltegans perfect.

En mocht u anders denken, wij hebben absoluut niets met Volkswagens.

applicatie applicatie

Applicaties van bij Koekepeertje.

21 opmerkingen:

  1. Mooi gefotografeerd! Ben ook dol op die full-colour applicaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu had ik werkelijk een andere strijk in gedachten bij het lezen van jouw titel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van dit soort strijk word ik ook blij! Die andere berg strijk daarentegen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooi gefotografeerd! Dat afkoelen bleek inderdaad wel een supertip.... Hier ook veel verbetering sindsdien. Maar strijken laat ik toch nog altijd graag aan de man in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon zeg !!
    ik heb ook die met die volkswagen en die van dat rokje met die bolletjes ;) zo dat meisje met rood haar blauw jurkje paraplutje mandje en een rood kapje op haar hoofd (heb het hier naast me liggen ;))
    lieve groet
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ja, Strijken Maakt Blij!
    En de zonnestraaltjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het strijken van eigen maaksels ook wel iets hebben eigenlijk...
    Dat busje is super, ik gebruikte het op een kleedje als geboortecadeau bij VW-busjes-fans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg, 'k heb ook nog van die applicaties liggen en durf niet zo goed te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mss in het verlolg ook maar wachten tot de boel koud is voor ik eraan pruts :) maar ik kijk altijd of het wel al loskomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij mij vergelen de applicaties altijd - ik weet niet hoe het komt ... ik volg de instructies nauwgezet, maar toch ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Ik moet zeggen dat ik er niet veel heb met wit erin, maar vergelen... dat heb ik nog niet voorgehad.

      Verwijderen
  11. Tof zo die volkswagens! Wij hebben in italie hele dorpjes afgelopen om zo een miniatuurmodel te vinden aan een schappelijke prijs!
    Misschien dat ik die applicatie wel bestel voor vriendlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chique gedaan!
    Ik zal dan ook wat meer moeten naaien, misschien dat ik dan ook wat liever strijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zit in de auto
    radio op stubru
    ik blijf zitten om mme zsazsa te horen
    moet er toch even uit
    kom terug, radio gaat nog steeds over rokjes en naaien
    en hopla
    daar hoor ik jou
    en ik roep hardop: woehoewwww (echt waar)

    Ijverige Wijven, Leuvens Stiksel, Van Katoen...
    Woehoew!

    well done!

    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof he, die applicaties. Ik gebruikte ze hier ook al en instant succes bij de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat vw buske zou niet misstaan voor de eega hier. Moet ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen