1001 peeps

dinsdag 1 mei 2012


Soms is er niet veel meer nodig dan een stuk stof, een rits, een portie goesting en wat tijd. Dan eindigen we de dag met een nieuw kledingstuk, een blije dochter en weer wat minder stofvoorraad. Ik knipte een extra brede tailleband, omdat ik vreesde het rokdeel te kort te hebben geknipt. Ik lijk namelijk altijd te vergeten dat mijn kleintje ook echt wel groeit.

Zo'n sobere foto's en kleuren bent u hier niet gewoon, maar het meisje was er wel blij mee. En des te meer met haar 'waslijn' t-shirt die er zo goed bij past.

castle peepscastle peepscastle peeps

31 opmerkingen:

  1. Wondermooi... En ik zie dat graag zo'n sobere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met die brede tailleband. Ik hou meer van je kleurrijke stoffenkeuzes, maar kan me voorstellen dat O. hier heel content mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wondermooi! Ik zie dat wel eens graag zo'n sobere foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou het soms toch ook graag iets soberder, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sober mag af en toe ook en kan deugd doen... Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh ja, zeker met die brede tailleband!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar zo'n extra verlofdag al niet goed voor is ;-)
    oh, en 't zijn kaarsjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Hier is de extra tijd meestal de beperkende factor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben zo verliefd op die volle lippen van uw dochter.
    En het moet niet allemaal knallen, zekers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je die lippen van mijn oudste gezien? En van mijn Lief? Dat zijn pas volle lippen voor een jongen. En zij heeft vooral felle lippen, denk ik. Ik schrok zelf van haar lippen op deze foto. Net alsof ze gestift zijn.

      Verwijderen
    2. Wel dat wilde ik hier nét vragen, of ze voor de gelegenheid ook in je make-up had mogen grabbelen! ;-)

      Verwijderen
    3. Die van I. heb ik ook al gespot ja. Die van uw Lief, daar heb ik precies niet zo op gelet, dat zal ik de volgende keer eens doen ;-). Maar dan hebben ze het dus van geen vreemde :-).

      Verwijderen
  10. Mooi! En 't moet niet altijd van 't scherm spetteren, toch? Eens wat soberder vind ik ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schoontje! En ja, tijd is inderdaad meestal de beperkende factor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fragiel stofje voor een fragiel meisje! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, het hele plaatje, en die brede taille band super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het vooral te pakken voor de t-shirt,met waslijn. Maakte je die ook zelf?
    Zo ja, zou ook mooi zijn zo op een body'tje.
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die maakte ik niet zelf, nee. Gekocht op Zara.com

      Verwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo mooie lipjes! net alsof ze veel kersensnoep gegeten heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goh zeg, zo chique! En het past inderdaad mooi bij de waslijn-t-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stof! Ik zie graag een brede tailleband.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou dat past idd super mooi bij elkaar zeg! Mooie subtiele kleuren zo, en passend bij je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen