Goldfish

dinsdag 15 mei 2012


"Kom, kind," zei ik, "we gaan naar buiten, de zon schijnt." Ze wist het. Zodra de zon schijnt, sleurt haar moeder haar naar buiten voor wat buitenfoto's. We hebben lang genoeg binnengezeten, vindt u niet?

Ik had een plekje in mijn hoofd. Eentje waar ik dagelijks voorbij rij, waar ik nooit zou stoppen, want er is immers niets te doen. Maar nu, nu wist ik dat ik daar zijn moest. Het hoge groene gras, de boterbloemen, de blaasbloemen. Het zat in mijn hoofd, samen met die nieuwe, en o zo mooie gele broek. Ja, ja, Oon heeft het voor geel dit jaar. Laat dit duidelijk zijn, u bent er nog niet van af.

De broek in kwestie, nog een maatje te groot, maar in velours, dus ideaal voor volgende winter, is van Mini Rodini, een Zweeds merk dat mij al tijden bovenmatig weet te bekoren. Ik vond ze hier, mijn nieuwe schat. Een website met veel wit, prachtige kleren in felle en minder felle kleuren, maar één mooi consistent geheel... Ik moet u waarschijnlijk niet zeggen dat ik daar gezwind van door de knieën ga. Al van bij de eerste bestelling voelde het goed. Mijn collega - man, niet getrouwd, geen kinderen - ging het pakje kinderkleren halen en was waarlijk gecharmeerd door Eva's vriendelijkheid en service. Sindsdien ligt Goldfish bij ons in de bovenste schuif. Beslist een aanrader om bij uw favorieten te zetten of, klikkerdeklik, te liken op Facebook.

goldfishblaasbloemfotomini rodinimini rodini

Broek Mini Rodini en schoenen Pom Pom, beide op de groei en beide van Goldfish.

Goldfish staat dit weekend op Petit Bazaar in Gent. Dé ultieme gelegenheid om alles eens van dichtbij te bewonderen, een bestelling te laten meebrengen, of gewoon eens goeiedag te zeggen.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Die schoenen heeft Tuur deze winter versleten, maar ik vind ze nog steeds prachtig! Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben ook fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof merk! Bedankt voor de tip! En mooie buitenfoto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel schoon, ik klik direct door naar goldfish!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze hebben leuke dingen voor meisjes maar voor jongens is er, zoals gewoonlijk, weer niet veel kleurrijks te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die kleurtjes! Maar misschien in de verkeerde maten voor jou?

      Verwijderen
  5. Haha, ik klik die shop open en ik zie Oontje in kleren! Maar ik ga er zeker ook eens neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooie foto's... ik ga je volgen hoop dat ik dan bericht krijg wanneer er iets nieuws op je blog komt... volg verschillende mensen maar krijg geen bericht... raar hé!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen