Het zwarte schaap met kiwi tussen zijn poten

zondag 27 mei 2012


Dat surfen op het wereldwijde web je kan opzadelen met een flinke dosis hebberigheid, dat staat als een paal boven water. Gelukkig zijn er Pinterestborden, waar ik al mijn 'oh's' en 'ah's' onderdak kan geven. Tijdelijk stockeren om ten gepasten tijde even bij weg te dromen en weer boven te halen als het cadeautjestime is.

Bij Lisa Mille zou ik een heel pinterestbord kunnen vullen, ja. Klassiekers als Koziol en Eva Solo - een all time favourite, naast die andere Scandinavische gevestigde waarde, iitalla - , staan naast nieuwe ontwerpstudio's als Hollandsche Waaren en het Belgische Bonc. Sober en kleurrijk gaan hier hand in hand. Maar wel steeds in stijl.

Mijn hart ging sneller slaan bij het zwarte schaap van Hollandsche Waaren. Een zwart schaap. Hoe symbolisch. En hé, er is ook een kip met gouden eieren! Pinnen!

Je kan op de site ook een verjaardagskalender bijhouden, waarop je kan aangeven voor wie je iets moet kopen en waar die persoon in is geïnteresseerd. Zo vergeet je nooit nog tijdig een cadeautje te kopen. Wat even goed kan: je laat een mailtje met jouw wensen bij je Lief belanden. Topidee!

schaap in snoep

Zo kwam hij aan, mijn zwarte schaap:

schaap in doos

En ach, het mag dan misschien wel een prenteerschaaltje zijn, met dit warme weer had ik er niets op tegen om een stukje kiwi van tussen het beest zijn poten te prutsen.

schaap in fruit

Lisa Mille volgen op Facebook? Dat kan! Hierzo!

9 opmerkingen:

  1. Toen ik de titel las dacht ik waar gaat dit heen maar ik snap het, en het is nog niet eens zo raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, intrigerende titel. Ik dacht dat het een heel andere kant zou uitgaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verwachtte ook een bizarre uitspraak van 1 van je taalkinderen, maar neen, je hebt dat schaap zelf fruitige poten bezorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1 woord: LOL (of behoort dat tot de 3woorden?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héhé, er zijn dingen die ik nooit zal begrijpen, bv hoe iemand 26 euro kan geven aan één kommetje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zal voor het schaap niet uitmaken waar ie in staat denk ik haha... je moet 'm natuurlijk niet helemaal onder het fruit verstoppen want dan had een schaaltje van de Blokker ook goed geweest. Want het is wél een duur schaaltje ja maarre.... als moeders maar blij is !
    En volgens mij word jij hier blij van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een geweldig zwart schaap. :-)

    BeantwoordenVerwijderen