Oon ♥ pakjes

vrijdag 11 mei 2012


Er zijn zo van die dagen dat uw bus uitpuilt van rekeningen en andere brieven die je liefst zo snel mogelijk onder je zetelkussens zou verstoppen om nooit meer aan te denken. Niets van dat hier, deze week. Door een toevallige speling van het lot kreeg ik elke dag hele fijne post!

nice things

Een nieuwe portefeuille, die afgrijselijk ruikt, maar me geen schaamrood meer op de wangen bezorgt doordat ze steevast het alarm van alle winkels laat afgaan, zoals dat bij de vorige het geval was... Een bomenbroche van Marie La Lorraine. Twee buttons van Bo, van hier. Een halsketting van Tuchila.

card by bo

Kaartjes van Bo. Ik voel een nieuwe verslaving opkomen...

washi

Nieuwe washi van hier. Verslavingen zijn er om in stand gehouden te worden. Toch?

broche by bo

En zo zag ik er uit deze week. Als u mij tegenkomt, zwaaien!

18 opmerkingen:

  1. Fijne week gehad! En heb je tussendoor ook het zonnetje zien piepen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee. 't Is compensatiegedrag, ik zeg het u.

      Verwijderen
  2. Goh, kei tof, zoveel verwennerijtjes!! En die onderste pin is gewéldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn postbode is mij precies minder goed gezind :-). Leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wuif wel even virtueel ok?! En zulke post zou iedereen blij van worden, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwaai Zwaai! Om blij van te worden, die post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je brengt mij op ideeën ;).
    Goei keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piepende portefeuille? Er zaten toevallig geen kaartje van de zoo in (ik piep namelijk ook regelmatig, al kan ik dat misschien ook als uitvlucht gebruiken om een nieuwe portefeuille te kopen)?
    En al die tape van bij Sara! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het inderdaad ook met de kaartjes van Planckendael, maar sinds ik vorig jaar in Londen was, begon ik steeds vaker te piepen. Echt gênant op den duur. Het ding tig keer leeggemaakt en nooit iets van strip of label gevonden.
      Met deze heb ik het nog niet voorgehad, dus het kan niet aan de kaarten hebben gelegen. Dus ja, piepen is een goed excuus voor een nieuwe portefeuille!

      Verwijderen
  8. Moh, allemaal zo'n leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superweek, op naar nog eente van dat zou ik zo zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw ik vind alles mooi!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie portemonnee. Die zou ik ook wel door mijn bus willen zien glijden.
    Leuke foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er erg mooi uit, die portomonnee is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Post is toch zalig, he! Die badges zijn ook geweldig amai maar eigenlijk alles wat DVdV maakt is wel zalig...

    BeantwoordenVerwijderen